Murgs, nevis velosipēds, kas piedevām uz priekšu diez ko labi nekustēsies...
Neesmu ne mehāniķis, ne inženieris, bet paskatoties uz tiem attēliem daži secinājumi:
1) tu min pedāļus bet tā ass vai rumba vai kā to sauc ir milzonīga un reāli tie pedāļi ir piestiprināti ārējā aplī - sanāk tāda mīšanās beztēmā - daudz lielāks enerģijas patēriņs apminot vienu apli kā klasiskajā mehānismā;
2) zobrats velkošajai riepai... cik reizes mazajam zobratam jāapgriežas, lai lielais apietu vienu apli (viens aplis kādi divi trīs metri) ja klasiskajā velosipēdā viens mazā zobrata aplis nozīmē riepas apli, tad šeit vajadzēs kādus divdesmit mazā zobrata apgriezienus.....
Reāli tas ir bremzēšanas mehānisms nevis braukšanas mehānisms..... vai arī var kalpot kā velotrenažieris - apbrauc apkārt kvartālam un esi nodzīts līdz nespēkam (tas tev prasīs pat vairāk kā stundu un nezēlīgu mīšanos, kas tāpat būs grūtāka kā parastajam veļikam.....
bet nu neesmu inženieris un varbūt manas acis kaut ko tur nesaskata