local-stats-pixel

Spāņu dizaineris izveido jauna veida riteni!35

392 0

Spāņu dizaineris Hosē Hurtado ir pilnībā izlēmis pilnībā mainīt mūsu priekšstatu par to,kādam jāizskatās 21.gadsimta divritenim, piedāvājot savu vīziju- bezspieķu, viegli savienojumu, un pārveidojamo braucamo,kam jāmaina tas, kādu mēs pazīstam riteņbraukšanu līdz šim.

Reklāma
Reklāma
392 0 35 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 35

0/2000
Divi stiprinājumi vaļā un savu priekšējo riepu vari meklēt latgalītes tirdziņā.
49 0 atbildēt

Divi stiprinājumi un uzdevums paveikts! - Čigāna sapnis.

40 0 atbildēt

Gribetos gan redzet to vellapedu darbiba, jo pagaidam kautka acis negrib ticet ka tas mehanisms var normali braukt emotion

29 0 atbildēt

Dizaineris viņš nav. Tikai mākslinieks.

Dizaineris vispirms ir teicams tehniķis, pēc tam - mākslinieks.

Šitas braucamais tālāk par screenshotu netiks.

15 1 atbildēt

Izskatās superīgi, cena arī lakam tāda pati emotion

13 0 atbildēt

1. no kādiem materiāliem tam ir jābūt lai izturētu?

2. kā ar tādu var pabraukt?

gaidu kādu video. 

8 0 atbildēt

Murgs, nevis velosipēds, kas piedevām uz priekšu diez ko labi nekustēsies...

Neesmu ne mehāniķis, ne inženieris, bet paskatoties uz tiem attēliem daži secinājumi:

1) tu min pedāļus bet tā ass vai rumba vai kā to sauc ir milzonīga un reāli tie pedāļi ir piestiprināti ārējā aplī - sanāk tāda mīšanās beztēmā - daudz lielāks enerģijas patēriņs apminot vienu apli kā klasiskajā mehānismā;

2) zobrats velkošajai riepai... cik reizes mazajam zobratam jāapgriežas, lai lielais apietu vienu apli (viens aplis kādi divi trīs metri) ja klasiskajā velosipēdā viens mazā zobrata aplis nozīmē riepas apli, tad šeit vajadzēs kādus divdesmit mazā zobrata apgriezienus.....

Reāli tas ir bremzēšanas mehānisms nevis braukšanas mehānisms.....  vai arī var kalpot kā velotrenažieris - apbrauc apkārt kvartālam un esi nodzīts līdz nespēkam (tas tev prasīs pat vairāk kā stundu un nezēlīgu mīšanos, kas tāpat būs grūtāka kā parastajam veļikam.....

 

bet nu neesmu inženieris un varbūt manas acis kaut ko tur nesaskata emotion

8 0 atbildēt

Interesanta ideja un arī dizains forš.

6 0 atbildēt

ja tiks uz konveijera tad....emotion pa Latvijas līdzenumiem ar tādu nepabrauks...emotion

5 0 atbildēt

Par drošību gan aizmirsts, jo nav bremzes ;D

4 0 atbildēt

Kā tas saucas?

3 0 atbildēt

nja vis jau super , bet kā jau zināms riteņiem ar laiku mēdz uzsist disku un ko tad ? zobrats salieksies ar laiku un nevarēs pamīties un šaubos vai detaļas ir lētas emotion

3 0 atbildēt
Pabraukt saulainā dienā pa gludu asfaltu varēs. Joki sāksies, kad iebrauksi dubļos un priekšējā riteņa sliece, pa kuru slīd dakša Un aizmugurējais zobrats ap disku, tiks piedzīti ar dubļiem... emotion Kā arī, iebraucot bedrē, diski tiks pārlauzti. (Cita veida spēki iedarbojas uz plāno disku) Ja nu vienīgi tie tiks ražoti no tērauda. Bet tad attiecīgi arī svērs tas ričuks...
2 0 atbildēt

 Riteņu trekā jā nav ne vainas,uz LV ceļiem pirmajos metros varēs iekosties ar zobiem asfaltā  emotion  "epic fail"! emotion 

2 0 atbildēt

Man ir tikai viens jautājums - cik ilgi šitā inovācija izturētu uz Latvijas veloceliņiem un ceļiem!? emotion 

2 0 atbildēt
Un kā ar bremzēm?
2 0 atbildēt

Neiespējami būtu pabraukt pa zemainu ceļu. Saietu smiltis, dubļi un vis kaut kas tajā pakaļējā rata zobos un nekas nesanāktu. Bet tīrai asfaltētai videi izskatās pat ļoti labs variants. 

1 0 atbildēt

Kaut kā nevaru iedomāties, ka šis varētu strādāt. Un man ir tādas aizdomas, ka pie pirmās lielākās bedres ir jāmaina ritenis, jo tā struktūra neizskatās pārāk stingra...

1 0 atbildēt

Skolotāja man teica ''Jaunu riteni neizdomāsi''emotion

1 0 atbildēt

Varētu būt dīvaini ar tādu braugt , jo spieķu nav , ieliec kāju starp spieķiem a nekas nenotiek. emotion  

1 0 atbildēt