local-stats-pixel

Skyway 53, drons ar 1,5 tonnu celtspēju, elektroauto, huper u...1031

EcoFest 2018 SkyWay izmēģinājumu un demonstrēšanas centra teritorijā tiek prezentēts unikāla SkyWay kravas transporta kompleksa darbs.

Transporta komplekss ir estakādes tipa būve, kas sastāv no trim sekcijām:

- Taisnstūra estakāde, garums 150 m un 3 metru augstums no zemes virsmas līdz caurbraucamās būves fermas augšējai joslai, kas ir iepriekš nospriegota, nepārtraukta metāla ferma līdz 2,0 m augstumam, ar diviem enkurstiegriem malās un starpposmu balstiem. Balstu solis - 50 m.

- Divas gredzenveida bezstrāvas sekcijas, kuru kopējais garums ir 285 m. Caurbraucamā būve - metāla ferma līdz 2 metru augstumam pa metāla balstiem, balstu solis 15 m. Gredzenveida iecirkņos ir metāla platformas ar nojumēm, kas paredzētas iekraušanas un izkraušanas - pārkraušanas termināliem.

Uz estakādes atrodas lentas konveijers.

Iekraušanas termināls ir metāla nojume ar bunkuru, kas paredzēta iekraušanai uz konveijera lentes.

Izkraušanas termināls ir metāla nojume ar apgāžamu ierīci beramkravu izkraušanai no konveijera lentes kustīgā transportlīdzeklī - kravas junikarā.

Kravas junikara šasijas maksimālā masa, ātrums un šasijas ratiņi ir pilnībā apvienoti ar pasažieru transportu, jo tas ir izpildīts uz piekaramo pilsētas pasažieru junibusu bāzes.

Kravu junikara kabīnes tiek piedāvātas dažādās versijās: gabalkravām, kas atrodas uz euro paletēm, beramkravām un šķidrām kravām.

2018. gada EkoFesta laikā sabiedrības uzmanība tika pievērsta jaunam stīgu transporta sistēmu ritošā sastāva modelim - Uniwind. Uniwind ir viegla monosliežu vieglās piekares transportlīdzeklis, ko SkyWay transporta sistēmās izmanto pilsētas un piepilsētas līnijās ar elastīgu sliežu konstrukciju. Vieglā ceļu struktūra ļauj īsos termiņos ļauj pabeigt vieglās trases priekš mazapdzīvotām un grūti pieejamām vietām, kā arī vietām ar sarežģītu reljefu.

Šīs trases tips atšķirās ar maksimāli vienkāršotu un funkcionālu trases konstruckiju, kas ļauj tai būt par vienu no pieejamajākajiem risinājumiem transporta kustības veidošanā. Pateicoties moduļkonstrukcijai, uniwind var tikt izmantots, gan kā kravas vajadzībā, kā arī cilvēku pārvadāšanai. 

Ātrums: līdz 150 км/st
Ietilpība: 2 cilv.
Kravnesība: 150 kg
Sistēmas efektivitāte: 7200 pas./st. uz abām pusēm
Energopatēriņš (ar ātrumu 150 km/st): 8,5 kVh*st vai 2,1 l uz 100 km degvielas ekvivalentā.

Šī transportlīdzekļa konstrukcijā pirmoreiz vēsturē ir ietverts inženiertehniskais risinājums, kurā cilvēkam ar invaliditāti, kas atrodas ratiņkrēslā, ir dota iespēja vadīt automobili.

"Viss, ko mēs darām, ir piepildīts ar humānismu: vienīgo pareizo attieksmi pret pasauli caur mīlestību pret visu Cilvēci un katru Cilvēku" - savā runā izstrādājumu komentēja SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis. "Starp mūsu investoriem ir daudz cilvēku ar ierobežotām iespējām, tostarp ar ratiņkrēsliem, un es solīju viņiem palīdzēt, paplašinot viņu komunikativitāti un sniedzot jaunas iespējas. Ne tikai mūsu investoriem. Aptuveni 130 miljoni cilvēku pasaulē ir invalīdi ratiņkrēslos, kuriem no mobilitātes ir atkarīga iespēja dabūt darbu. Ar šo elektromobili viņi var kļūt, piemēram, par taksometru vadītājiem vai picu pārvadātājiem. Vadītājs iebrauks automašīnā ar ratiņkrēslu un, sēdēdams tajā, varēs to vadīt. Pats krēsls ir konstruēts kā vadītāja sēdeklis ar elektrisko piedziņu, ar kuru jūs varat nobraukt 40 km ar ātrumu līdz 20 km/h, tas ir, pats ratiņkrēsls, kam nav analogu pasaulē, ir neliels elektromobilis. Šo izstrādājumu mēs parādīsim šā gada septembrī specializētajā izstādē Maskavā, lai maksimāli pievērstu uzmanību ne tikai izstrādājumam, bet arī cilvēku ar ierobežotām iespējām mobilitātes problēmai. "

Šodien pasaulē ir pieejami risinājumi invalīdu pārvadāšanai, taču lielākoties tie ir pārveidoti sērijveida automobiļi:

- mikroautobusi, kas aprīkoti ar pacelšanas mehānismiem, ar ratiņkrēslu nostiprināšanu ar iekšpusē nospriegotām jostām;

- robotu sistēmas, kas ievieto ratiņkrēslu parastās automašīnas bagāžas nodalījumā, savukārt pats lietotājs tiek pārvietots no ratiņkrēsla uz automašīnu un atpakaļ;

- L7 kategorijas transportlīdzekļi (kvadracikls), kuru svars tukšgaitā ir līdz 400 kg, dzinēja jauda līdz 15 kW, ātrums līdz 45 km/h;

- katrai no šīm iespējām ir savs negatīvo īpašību kopums, un tās nevar pilnībā izmantot kā pilntiesīgu risinājumu. 

Tie neapvieno visas nepieciešamās vajadzības, kuras ir atrisinātas junimobilī:

- izstrādājot junimobiļa tehnisko koncepciju, galvenais uzdevums bija nodrošināt cilvēkiem ar ierobežotām iespējām individuālo mobilitāti ar maksimālu patstāvības pakāpi;

- junimobilis, kas ir pilnvērtīgs elektromobilis, ļaus cilvēkiem ar invaliditāti pilnībā izmantot savu potenciālu - aizbraukt līdz darba, mācību, izklaides vietām, dos patstāvīgāka dzīvesveida iespēju;

- junimobilis tika izstrādāts, ņemot vērā cilvēku ar ierobežotām iespējām un invalīdu ar ratiņkrēsliem ergonomiskās īpatnības. Tā rezultātā vadītājam vai pasažierim nav jāatstāj ratiņkrēsls, kas vienlaicīgi ir arī automašīnas sēdeklis;

- īpaši konstruēta slēdzene droši fiksē ratiņkrēslu pie korpusa un nodrošina lietotāja drošību braukšanas laikā. Līdzīga atslēga fiksē pasažiera sēdekli, kas nepieciešamības gadījumā dod iespēju ratiņus un sēdekli viegli apmainīt vietām. Automašīna nesāk kustēties, ja slēdzene nav nofiksēta: par to pavēstīs gaismas indikators;

- rokas vadības elementi ir ērti un funkcionāli un dublē parastos pedāļus un slēdžus;

- piekļuve transportlīdzeklim ir organizēta tā, ka lietotājs, neatstājot ratiņus un bez palīdzības, var nokļūt salonā ar speciālu pacēlāju, kas atrodas korpusa aizmugurē un kura vadība notiek no tālvadības pults. Gaismas un skaņas indikatori nodrošina vadītāja un pasažiera iekāpšanas un izkāpšanas procesu;

- aizmugurējās durvis un sēdekļa pagriešanas mehānisms nodrošina ērtāku iekāpšanu;

- Kopējais automašīnas garums ļauj novietot automašīnu perpendikulāri apmalei un nodrošina iesēšanos/izsēšanos tieši uz ietves. Šī funkcija ļauj novietot automobili standarta autostāvvietās, ne tikai īpašās vietās;

- stāvlaika radars un atpakaļskata kamera vienkāršo automobiļa novietošanu stāvvietā un palielina drošību;

- atpakaļskata kameru izmantošana ar LCD displejiem parasto spoguļu vietā, nodrošina nepieciešamo pārskatu un attēla kvalitāti;

- automašīna ir aprīkota ar elektrisko piedziņu ar rekuperācijas sistēmu, kurai, papildus ekonomijai, ir zema toksiska ietekme uz vidi. Pārnesumkārbas neesamība atvieglo vadību;

- transportējot pasažierus ratiņkrēslos ar pavadoni - vadītāju, arī viņam ir nodrošināta ērta iekāpšana/izkāpšana, izmantojot pacēlāju;

Junimobilis atbilst visām M1 klases automobiļu drošības prasībām un var tikt ekspluatēts uz publiskajiem ceļiem. 

Tehniskie raksturojumi:

Maksimālais ātrums - 100 km/h;

Brauciena rezerve - 120 km;

Aprīkota svars - 990 kg;

Akumulatora uzlāde - no sadzīves tīkla;

Pilnīgas uzlādes laiks - 10 stundas. 

Junimobili var aprīkot ar ratiņkrēslu ar pašu izstrādāto elektrisko piedziņu ar gaitas rezervi līdz 40 km.

Mēs atgādinām, ka no 2018. gada 4. līdz 20. augustam notiek konkurss par labāko nosaukumu pirmajam SkyWay junimobiļa prototipam. Ja vēlaties piedalīties un sacensties par galveno balvu 100 000 investīciju daļu apjomā - dodieties uz vietni unimobile.by un aizpildiet vienkāršu dalībnieka veidlapu.

Junimobiļa nosaukums tiks pirmo reizi izziņots specializētajā izstādē "InvaExpo. Sabiedrība visiem", kas notiks no 2018. gada 12. līdz 14. septembrim VDNH teritorijā Maskavā.

Jaunā prezentācija!

Viesi no Dienvidamerikas

Šajās dienās SkyWay EkoTehnoParku apmeklēja Nueva Lima projekta pārstāvji no Peru, tā prezidenta Claudio Alejandro Solla Soares vadībā. Projekta mērķis ir 120 kilometru attālumā no Peru galvaspilsētas  izveidot ekoloģisko un tehnoloģisko pilsētu, kas atbilst mūsdienu prasībām.

Nuevo Lima pilsēta, ar kuras būvniecību nodarbojas kompānija Zolla S.A.C., sastāvēs no dažādām zonām, kas sadalītas pēc mērķa: dzīvojamās, rūpniecības, tirdzniecības un izklaides zonas. Nueva Lima koncepcija nozīmē veidot pilsētas vidi, kas nekaitē dabai, vienlaikus nodrošinot iedzīvotājiem augstu dzīves kvalitāti.

SkyWay Nueva Lima projektam ir iespēja izveidot transporta komunikāciju artērijas gan jaunajā pilsētā, gan ārpus tās. Stīgu transporta izmantošana var noteikt Nueva Lima kā lineāras pilsētas attīstības stratēģiju, kuras funkcionēšanu lielā mērā nodrošina inovatīvā SkyWay transporta sistēma.

Izziņai: Claudio Alejandro Solla Suárez ir ietekmīgs uzņēmējs, mācītājs, televīzijas vadītājs un politiķis, kurš nesen uzsāka politiskās partijas Perú Nuevo pirmsvēlēšanu prezidenta kampaņu.

Combo!

Mazs gabaliņš par Indiju un kaut kas man liek domāt, kā tā tas arī būs.

HyperU!!!!!

AAE tiks sākta testa trases būvniecība!

« 1  2  3 »
36 35 1031 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://www.sky-way.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 1031

0/2000
https://www.instagram.com/p/BmvcDOAhFTH/?taken-by=victorbaburin   Kamēr Astraalis sapņo par miljoniem no arābu šeihiem un kaļ jauno eseju,Baburins par investoru naudu atpūšas uz jahtas Melnkalnēemotion Skaisti dzīvot neaizliegsiemotion
0 0 atbildēt

Nu un kur ir AAE darbi sākti??? Kur ir Sanbernārciems???? Astraali kas ir ko????

0 0 atbildēt
Kamēr ir tādi Astrāļveidīgie tikmēr Toļa var dzīvot kā niere taukos un nedomāt neko pārdot.Varu derēt ka tās runas par SB ciemu Šveicē beigās izrādīsirs tāda pati pi*djož kā savlaik par Dalailamu.emotion Un nebriinos ka AAE arii tiks atlikts viss uz nenoteiktu laiku.
0 0 atbildēt

Nebāziet degunus citu makos emotion Tev kaut kas nepatīk skaivejist? tad tinies projām, Tev neviens nespiež investēt.

0 0 atbildēt
Nu pareizi dari, Tev nemaz vispār nevakadzēja to darīt.
0 0 atbildēt
Tieši taapat kaa ar Šveiciemotion pi*djit i ņekrasņejetemotion
0 0 atbildēt
Arābijā jau ceturto dienu iet stroika ātrgaitas Uni tik neko nedrīkst rādīt un runāt dēļ konkurentiem kuri savairojušies kā utis kažokā emotion
0 0 atbildēt

Astraali man Suhodojevs uz e-pastu uzrakstija ka Šveicē jau sākušies darbi pie pirmā adrešprojekta tik to oficiāli vēl Junitska kungs neļauj paziņotemotion

0 0 atbildēt

Astraali ibio man Abdulla SKYPE nno Dubajas paziņoja ka  ir saakusies SW aatrgaitas Uni buuve Sahaaraa.ZAJEBIS KO ASTRAALI????emotion

0 0 atbildēt

Nu kas tur ir??? Toļa atkal sameloja par Šveici un AAE??? Dabiski ka nekas nenotiek ne vienā ne otrā valstīemotion

0 0 atbildēt

Turpini investēt dalbajobemotion Joprojām tak ir izdevīgs diskontsemotion

0 0 atbildēt

Kātad kātademotion Tuuliit Sanbernāri sāks vizināties pa Alpu pļavām Juņibaikos.emotionemotionemotion emotion 

0 0 atbildēt

Eu Astrraali Al Jazera šovakar ziņoja ka no Sahāras tiek evakuēti visi kamieļi sakarā ar Dižās Toļikas Stīgas būves sākšanuemotion

0 0 atbildēt
Nu jā tagad jau Innotrans jaagatavojas un jaazombee cilveeki tam jo ir ceriiba ka peec Innotrans par Sveici un AAE buus aizmirsts jo Kampaņija buus izgudrojusi jaunas zombēšanas pasakasemotion
0 0 atbildēt
Par ko tevi pedjik skaust? Ne SW ir ko uzbūvējis,ne arī Tev miljonus atmetis emotion
0 0 atbildēt
Piedevām ģeduļa tikai melo acīs skatoties .Joprojām nav ne AAE,ne solītais SB Šveicē.
0 0 atbildēt
Toļika Stīga ir nevis venčurs bet čuras projekts,kurā spēcīgi tiek čurāts investoriem uz galvas.Viss šajā čurā sastāv no tukšiem solijumiem uzdodot vēlamo par esošo un pasniedzot ilūzijas kā realitāti.
0 0 atbildēt
Septembris jau pusē kur ir ziņas no arābiem?
0 0 atbildēt
Atkal Toļa samelojās ko Astrāli? !
0 0 atbildēt
Toljika stiiga emotion
0 0 atbildēt
« 6  7  8  9  10 »