Pie šī hiperātruma projekta es strādāju vairāk nekā 40 gadus - kopš pagājušā gadsimta 70-jiem gadiem, pat pirms es izgudroju SkyWay. [...] Šo gadu gaitā visi tehniskie risinājumi jau ir izveidoti, un tā būs vēl viena izrāviena transporta tehnoloģija, kas radikāli atšķiras, piemēram, no Ilona Maska Hyperloop.
Zeme Emirātos mums ir piešķirta bez maksas, lai gan šīs zemes tirgus vērtība ir 750 miljoni dolāru. Šāds ieguldījums SkyWay ir ļoti svarīgs, tas nozīmē, ka visinovatīvākās pasaules valsts valdība ir kļuvusi par mūsu partneri un šī valsts, atšķirībā no Krievijas, Lietuvas un Baltkrievijas, vēlas, lai tā kļūtu par mūsu transporta un infrastruktūras izrāviena tehnoloģijas attīstības un veicināšanas pasaules centru. Un tā vēlas, lai tieši tur tiktu uzbūvēta "Stīgu ieleja"- "Silikona ielejas" ASV analogs, kur tiks aprobētas ne tikai visas stīgu transporta tehnoloģijas, bet arī ar to saistītās infrastruktūras tehnoloģijas: lineārās pilsētas, jauna "zaļā" enerģētika, atjaunota auglīgā augsne, vakuuma stikls un vēl daudz vairāk.
Mēs sākam būvniecību Emirātos septembrī. Viss tam ir gatavs. Šie ir mūsu pirmie mērķprojekti, tā saucamie "saistītie projekti" - transporta un infrastruktūras kompleksu prototipi valsts pasūtījumiem tropiskā izpildījumā.
Tiklīdz mēs sāksim būvniecību, tiks atvērti visi kontrakti, kas tiks finansēti. Šādi projekti, kuru kopējais garums ir vairāki tūkstoši kilometru un kuru kopējais apjoms ir vairāk nekā 10 miljardi ASV dolāru, šodien ir vairāki desmiti. Tās ir gan kravu, gan pilsētas, gan starppilsētu trases Emirātos, Saūda Arābijā, Ēģiptē un citās Tuvo Austrumu valstīs, un pat tālajā no Emirātiem Brazīlijā. [...]
Tādējādi Emirātos tiks uzbūvēti ne tikai testa iecirkņi, bet arī inovatīvas tehnoloģiskās platformas, kurās tiks izveidota visa papildu infrastruktūra, kas ir nepieciešama un pietiekama, lai mēs varētu kļūt par SkyWay transporta infrastruktūras tehnoloģijas pasaules līderiem, proti: zinātniski pētnieciskā; izglītojošā; ekspluatācijas; projektēšanas-konstruktoru un ražošanas sērijveida ražošanai, nevis izmēģinājuma ražošanai, kā Minskā; šeit būs sava saules enerģētika - lineāra, izstiepta gar trasi un vēl daudz vairāk. Un tas viss ir zelta atslēga liela skaita projektu pasūtīšanai un finansēšanai visā pasaulē. Un atlikušajos etapos (posmos) mums jāfinansē tehnoloģija tropu versijā: 13., 14. un 15. iepriekš plānotajā budžeta apjomā. Jau šajos posmos, kā bija plānots iepriekš, mēs saņemsim pirmos lielos avansa maksājumus projektiem, un mums vairs nebūs vajadzīgs vairāk naudas.