local-stats-pixel

Skyway 53, drons ar 1,5 tonnu celtspēju, elektroauto, huper u...1031

EcoFest 2018 SkyWay izmēģinājumu un demonstrēšanas centra teritorijā tiek prezentēts unikāla SkyWay kravas transporta kompleksa darbs.

Transporta komplekss ir estakādes tipa būve, kas sastāv no trim sekcijām:

- Taisnstūra estakāde, garums 150 m un 3 metru augstums no zemes virsmas līdz caurbraucamās būves fermas augšējai joslai, kas ir iepriekš nospriegota, nepārtraukta metāla ferma līdz 2,0 m augstumam, ar diviem enkurstiegriem malās un starpposmu balstiem. Balstu solis - 50 m.

- Divas gredzenveida bezstrāvas sekcijas, kuru kopējais garums ir 285 m. Caurbraucamā būve - metāla ferma līdz 2 metru augstumam pa metāla balstiem, balstu solis 15 m. Gredzenveida iecirkņos ir metāla platformas ar nojumēm, kas paredzētas iekraušanas un izkraušanas - pārkraušanas termināliem.

Uz estakādes atrodas lentas konveijers.

Iekraušanas termināls ir metāla nojume ar bunkuru, kas paredzēta iekraušanai uz konveijera lentes.

Izkraušanas termināls ir metāla nojume ar apgāžamu ierīci beramkravu izkraušanai no konveijera lentes kustīgā transportlīdzeklī - kravas junikarā.

Kravas junikara šasijas maksimālā masa, ātrums un šasijas ratiņi ir pilnībā apvienoti ar pasažieru transportu, jo tas ir izpildīts uz piekaramo pilsētas pasažieru junibusu bāzes.

Kravu junikara kabīnes tiek piedāvātas dažādās versijās: gabalkravām, kas atrodas uz euro paletēm, beramkravām un šķidrām kravām.

2018. gada EkoFesta laikā sabiedrības uzmanība tika pievērsta jaunam stīgu transporta sistēmu ritošā sastāva modelim - Uniwind. Uniwind ir viegla monosliežu vieglās piekares transportlīdzeklis, ko SkyWay transporta sistēmās izmanto pilsētas un piepilsētas līnijās ar elastīgu sliežu konstrukciju. Vieglā ceļu struktūra ļauj īsos termiņos ļauj pabeigt vieglās trases priekš mazapdzīvotām un grūti pieejamām vietām, kā arī vietām ar sarežģītu reljefu.

Šīs trases tips atšķirās ar maksimāli vienkāršotu un funkcionālu trases konstruckiju, kas ļauj tai būt par vienu no pieejamajākajiem risinājumiem transporta kustības veidošanā. Pateicoties moduļkonstrukcijai, uniwind var tikt izmantots, gan kā kravas vajadzībā, kā arī cilvēku pārvadāšanai. 

Ātrums: līdz 150 км/st
Ietilpība: 2 cilv.
Kravnesība: 150 kg
Sistēmas efektivitāte: 7200 pas./st. uz abām pusēm
Energopatēriņš (ar ātrumu 150 km/st): 8,5 kVh*st vai 2,1 l uz 100 km degvielas ekvivalentā.

Šī transportlīdzekļa konstrukcijā pirmoreiz vēsturē ir ietverts inženiertehniskais risinājums, kurā cilvēkam ar invaliditāti, kas atrodas ratiņkrēslā, ir dota iespēja vadīt automobili.

"Viss, ko mēs darām, ir piepildīts ar humānismu: vienīgo pareizo attieksmi pret pasauli caur mīlestību pret visu Cilvēci un katru Cilvēku" - savā runā izstrādājumu komentēja SkyWay ģenerālkonstruktors Anatolijs Junickis. "Starp mūsu investoriem ir daudz cilvēku ar ierobežotām iespējām, tostarp ar ratiņkrēsliem, un es solīju viņiem palīdzēt, paplašinot viņu komunikativitāti un sniedzot jaunas iespējas. Ne tikai mūsu investoriem. Aptuveni 130 miljoni cilvēku pasaulē ir invalīdi ratiņkrēslos, kuriem no mobilitātes ir atkarīga iespēja dabūt darbu. Ar šo elektromobili viņi var kļūt, piemēram, par taksometru vadītājiem vai picu pārvadātājiem. Vadītājs iebrauks automašīnā ar ratiņkrēslu un, sēdēdams tajā, varēs to vadīt. Pats krēsls ir konstruēts kā vadītāja sēdeklis ar elektrisko piedziņu, ar kuru jūs varat nobraukt 40 km ar ātrumu līdz 20 km/h, tas ir, pats ratiņkrēsls, kam nav analogu pasaulē, ir neliels elektromobilis. Šo izstrādājumu mēs parādīsim šā gada septembrī specializētajā izstādē Maskavā, lai maksimāli pievērstu uzmanību ne tikai izstrādājumam, bet arī cilvēku ar ierobežotām iespējām mobilitātes problēmai. "

Šodien pasaulē ir pieejami risinājumi invalīdu pārvadāšanai, taču lielākoties tie ir pārveidoti sērijveida automobiļi:

- mikroautobusi, kas aprīkoti ar pacelšanas mehānismiem, ar ratiņkrēslu nostiprināšanu ar iekšpusē nospriegotām jostām;

- robotu sistēmas, kas ievieto ratiņkrēslu parastās automašīnas bagāžas nodalījumā, savukārt pats lietotājs tiek pārvietots no ratiņkrēsla uz automašīnu un atpakaļ;

- L7 kategorijas transportlīdzekļi (kvadracikls), kuru svars tukšgaitā ir līdz 400 kg, dzinēja jauda līdz 15 kW, ātrums līdz 45 km/h;

- katrai no šīm iespējām ir savs negatīvo īpašību kopums, un tās nevar pilnībā izmantot kā pilntiesīgu risinājumu. 

Tie neapvieno visas nepieciešamās vajadzības, kuras ir atrisinātas junimobilī:

- izstrādājot junimobiļa tehnisko koncepciju, galvenais uzdevums bija nodrošināt cilvēkiem ar ierobežotām iespējām individuālo mobilitāti ar maksimālu patstāvības pakāpi;

- junimobilis, kas ir pilnvērtīgs elektromobilis, ļaus cilvēkiem ar invaliditāti pilnībā izmantot savu potenciālu - aizbraukt līdz darba, mācību, izklaides vietām, dos patstāvīgāka dzīvesveida iespēju;

- junimobilis tika izstrādāts, ņemot vērā cilvēku ar ierobežotām iespējām un invalīdu ar ratiņkrēsliem ergonomiskās īpatnības. Tā rezultātā vadītājam vai pasažierim nav jāatstāj ratiņkrēsls, kas vienlaicīgi ir arī automašīnas sēdeklis;

- īpaši konstruēta slēdzene droši fiksē ratiņkrēslu pie korpusa un nodrošina lietotāja drošību braukšanas laikā. Līdzīga atslēga fiksē pasažiera sēdekli, kas nepieciešamības gadījumā dod iespēju ratiņus un sēdekli viegli apmainīt vietām. Automašīna nesāk kustēties, ja slēdzene nav nofiksēta: par to pavēstīs gaismas indikators;

- rokas vadības elementi ir ērti un funkcionāli un dublē parastos pedāļus un slēdžus;

- piekļuve transportlīdzeklim ir organizēta tā, ka lietotājs, neatstājot ratiņus un bez palīdzības, var nokļūt salonā ar speciālu pacēlāju, kas atrodas korpusa aizmugurē un kura vadība notiek no tālvadības pults. Gaismas un skaņas indikatori nodrošina vadītāja un pasažiera iekāpšanas un izkāpšanas procesu;

- aizmugurējās durvis un sēdekļa pagriešanas mehānisms nodrošina ērtāku iekāpšanu;

- Kopējais automašīnas garums ļauj novietot automašīnu perpendikulāri apmalei un nodrošina iesēšanos/izsēšanos tieši uz ietves. Šī funkcija ļauj novietot automobili standarta autostāvvietās, ne tikai īpašās vietās;

- stāvlaika radars un atpakaļskata kamera vienkāršo automobiļa novietošanu stāvvietā un palielina drošību;

- atpakaļskata kameru izmantošana ar LCD displejiem parasto spoguļu vietā, nodrošina nepieciešamo pārskatu un attēla kvalitāti;

- automašīna ir aprīkota ar elektrisko piedziņu ar rekuperācijas sistēmu, kurai, papildus ekonomijai, ir zema toksiska ietekme uz vidi. Pārnesumkārbas neesamība atvieglo vadību;

- transportējot pasažierus ratiņkrēslos ar pavadoni - vadītāju, arī viņam ir nodrošināta ērta iekāpšana/izkāpšana, izmantojot pacēlāju;

Junimobilis atbilst visām M1 klases automobiļu drošības prasībām un var tikt ekspluatēts uz publiskajiem ceļiem. 

Tehniskie raksturojumi:

Maksimālais ātrums - 100 km/h;

Brauciena rezerve - 120 km;

Aprīkota svars - 990 kg;

Akumulatora uzlāde - no sadzīves tīkla;

Pilnīgas uzlādes laiks - 10 stundas. 

Junimobili var aprīkot ar ratiņkrēslu ar pašu izstrādāto elektrisko piedziņu ar gaitas rezervi līdz 40 km.

Mēs atgādinām, ka no 2018. gada 4. līdz 20. augustam notiek konkurss par labāko nosaukumu pirmajam SkyWay junimobiļa prototipam. Ja vēlaties piedalīties un sacensties par galveno balvu 100 000 investīciju daļu apjomā - dodieties uz vietni unimobile.by un aizpildiet vienkāršu dalībnieka veidlapu.

Junimobiļa nosaukums tiks pirmo reizi izziņots specializētajā izstādē "InvaExpo. Sabiedrība visiem", kas notiks no 2018. gada 12. līdz 14. septembrim VDNH teritorijā Maskavā.

Jaunā prezentācija!

Viesi no Dienvidamerikas

Šajās dienās SkyWay EkoTehnoParku apmeklēja Nueva Lima projekta pārstāvji no Peru, tā prezidenta Claudio Alejandro Solla Soares vadībā. Projekta mērķis ir 120 kilometru attālumā no Peru galvaspilsētas  izveidot ekoloģisko un tehnoloģisko pilsētu, kas atbilst mūsdienu prasībām.

Nuevo Lima pilsēta, ar kuras būvniecību nodarbojas kompānija Zolla S.A.C., sastāvēs no dažādām zonām, kas sadalītas pēc mērķa: dzīvojamās, rūpniecības, tirdzniecības un izklaides zonas. Nueva Lima koncepcija nozīmē veidot pilsētas vidi, kas nekaitē dabai, vienlaikus nodrošinot iedzīvotājiem augstu dzīves kvalitāti.

SkyWay Nueva Lima projektam ir iespēja izveidot transporta komunikāciju artērijas gan jaunajā pilsētā, gan ārpus tās. Stīgu transporta izmantošana var noteikt Nueva Lima kā lineāras pilsētas attīstības stratēģiju, kuras funkcionēšanu lielā mērā nodrošina inovatīvā SkyWay transporta sistēma.

Izziņai: Claudio Alejandro Solla Suárez ir ietekmīgs uzņēmējs, mācītājs, televīzijas vadītājs un politiķis, kurš nesen uzsāka politiskās partijas Perú Nuevo pirmsvēlēšanu prezidenta kampaņu.

Combo!

Mazs gabaliņš par Indiju un kaut kas man liek domāt, kā tā tas arī būs.

HyperU!!!!!

AAE tiks sākta testa trases būvniecība!

« 1  2  3 »
36 35 1031 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://www.sky-way.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 1031

0/2000
Saņemās, džeki, saņemās! 18 komentāri līdz 1000!
0 0 atbildēt

Arābs nemaksās neko kamēr Toļa nebūs parādijis un pierādijis ka Juņikastes spēj pārvietoties ar iepriekš solītajiem ātrumiem.Tev jau Maks teica ka arābs investēs TIKAI UN VIENĪGI jau gatavā un parādītā darbībā produktāemotion

0 0 atbildēt

Būvēsim Stīgu Ieleju AAEemotion Analogu Silikona ielejai.emotionemotionemotionemotion emotion  emotion  emotion  emotion Lohotrons un murgotājiemotion

0 0 atbildēt

Palasos VK "investoru" komentus un redzu kādi ēzeļi tur salasās.emotionPilnīgākie lohi kuri murgo slimu suņu murgus un fantazē sviestu kuru tiem MESIJA ir iekalis smadzenītēsemotion emotion 

0 0 atbildēt

Smadzenes Tev nav emotion Kur tu vēl esi pasaulē redzējis kaut ko tik līdzīgu SkyWay? To ko viņi būvēs AAE ir pilna kompleksa sistēma. Tur būs HyperU, ātrgaitnieks un visa tehnoloģija parādīta darbībā ar stacijām un visu pārējo deklarēto, arī ar Jūsu elektrifikāciju. Tas būs mega projekts un arābi arī tādēļ to būvēs, jo vajag pārliecināties, ka tehnoloģija darbojās. 

0 0 atbildēt

Nav tak vērts ar tevi runāt, jo intelekts vispār nekāds. Pats sapircies akcijas un tagad sēž un visus aprunā, bet pats galvenais gaida savu peļņu. Muļķis tu esi, tu pirmkārt necieni sevi un par pārējiem jau nerunāšu.

0 0 atbildēt

Tak dirš šitie utainie krievi kā elpo.Tad būvēs Indijā,tad Austrālijā,tad Indonēzijā,tadTurcijā,tad vēl hvz kur.Tad EKOPARKU celšot Kanādā, tad Slovākijā būvēšot.Rezultāts ir tāds ka jau ceturto gadu tālāk par savu Māriņas Kalnu nav tikuši.Solītāji ibio.Bet nu tā jau ir-solīts makā nekrītemotion

0 0 atbildēt

Jūs esat pierādījuši to ka četros gados mākat tikai skaisti dirst ar tukšiem solijumiem par pasakainām naudas summām utt.Tieši tā-DIRST un nevis izdarīt un pierādīt tautai ka varat arī ko vairāk par tukšajiem solijumiem un diršanu.Nu kas ir SLABO??? Mums ir vajadzīgi pierādijumi un nevis solijumi !!! Nevarat pierādīt un uzbūvēt pasaulē dajebkur kaut metru un izmaksāt investoriem naudu-IDITE VI VSE na*uJ.

0 0 atbildēt

Protams, būs HyperU! Es tikai par un, lai ātrāk sāk. Nekad neesmu šaubijies par savām investīcijām un neesmu ne vienu soli nožēlojis. Es zinu kur esmu investējis un cik grandiozs ir projekts, bet Jūs tur troļļi esat tikai troļļi, kuri praktiski neko normālu pateikt nevar, tikai niecinošus komentārus, jo večiem ir kompleksi, Jums tiešām ir kompleksi. 

0 0 atbildēt
Izstādes Astraali ir tikai pakazuha un nebūt tas nenozīmē ka parādītais Juņi tūlīt tiks kur realizēts.Tad jau pēc iepriekšējā Innotrans sen būtu Juņibaiks realizēts vienalga kurā pasaules malā bet kā redzi visiem tā pedāļkaste pie pakaļasemotion
0 0 atbildēt
Jau vismaz divus gadus Juņibrīnumus prezentē izstādēs gan šķībacainajiem gan pašiem Roģinas purniem un realitātē visiem tiem Juņi poh....j.
0 0 atbildēt

Kas ir divi gadi priekš tāda projekta? cik gadus prezentē Hyperloop? Tu kādreiz domā, kad runā?

Tev jebkurš biznesmenis pateiks to, ka 4 gadi ir pilnīgi nekas, lai palaistu tādu projektu, bet tas kas ir izdarīts 4 gados - ir ļoti daudz no SW puses. Jebkurš biznesmenis Tev to pateiks, pilnīgi jebkurš, ņemot turklāt vērā to, kādā veidā tiek piesaistītas finanses un Lietuvas lieta, tā kā nevajag te stāstit visādas lietas, jo sajēgas Tev ir ļoti maz. Kompleksaini Jūs esat te un labāk paskaidro, kādēļ Tu mani par geju nosauci?

0 0 atbildēt
Astraali Kompaņija solija Ipo šogad.Gada beigās jābūt citādi pi*djat visi.emotion
0 0 atbildēt

Kamēr uztaisīs SpaceWay, tā kā gaidi un nekomplekso.

0 0 atbildēt

EU TAUTA .pi*dATAS ZIŅAS !!!!emotion BABURINS NOTINIES NO SKAIVEJAemotion MUDAKS JUTA KA KAMPAŅIJAI DRĪZ BŪS pi*dA TĀPĒC LAI NEBŪTU JĀATBILD PAR APP.....JIEM INVESTORIEM ,IZDOMĀJA TĪT MAKŠĶERI.emotion YEAAAAHHHHemotionemotionemotion emotion 

0 0 atbildēt
Nu vecīt, kam man sūdzēties? Es atšķirībā no Tevis saprotu, ka investēju ar augstu risku un kam tad man sūdzēties?
0 1 atbildēt

Ko Tu uzreiz sacepies? emotion Tu pats neredzi sevi no malas, tu esi neizglītots, rupjš un turklāt ne pārāk atjautīgs cilvēks. Es te kā pasaku visu kā ir, tā uzreiz sāc ķerties pie savām rupjībām un apsaukāties, jo ļoti labi saproti, ka saku patiesību. Tev intelekts vispār nu nekāds un labāk būtu mācijies. Kaut kas nepatīk? tak nekunksti un tinies projām, kur problēma? Vēl ir mēnesis līdz ātrgaitniekam un varēsi raudāt, kad būs gatavs.

0 1 atbildēt

Tu labāk paskaidro man, kas ir 4 gadi priekš tāda biznesa? Tev tiešām nav nevienas rievas smadzenēs? Nu tās tak tiešām ir pašas elementārākās lietas, kurs būtu jazina katram bez jebkādām priekšzināšanām. Neviens bizness nekad neiet kā pa sviestu un turklāt ja iet runa par tik globālu lietu un tirgu, kur valda korupcija un dažādas intereses. Ja arī kaut kas mainītos par diviem gadiem uz priekšu, tad tas nenozīmē to, ka kāds uzreiz ir Tevi apkrāpis, tā vava domāšana ir tādā bērna līmenī, ka es nevaru saprast, ko tu tajā valsts darbā tur dari? tu ar karotīti inženierus baro pusdienlaikā? Runa iet par pašu tehnoloģiju kā tādu un tās piedāvājumu, kas ir nenoliedzami topā un tas jau apstiprinās ar to, ka aizvien vairāk tiek būvēti otrā līmeņa transporti un tas ir ļoti vienkārši iemesli. Ar katru dienu autokatastrofās mirst tūkstošiem cilvēku, ielas paliek aizvien piebāztākas un lielpilsētās vispār nav iespējams pabraukt pēc darba, jo tur ir nenormālākie sastrēgumi. Ja jūs esat tik tupi, un nespējat to saprast, tad man anv ar jums ko runāt. Tas ir normāli, kad tu brauc no centra uz mājām pa ceļu, kas aizņem 20 minūtes, bet īstenībā tev tās ir 1,5 stundas dēļ sastrēgumiem? ir kāda izeja? NAV un tā ir problēma kas ir un paliks mūžīgi, bet vienīgais veids ir pārvietoties vai nu zem zemes, jeb virs zemes, kur transportam netraucē nekas kustību un tici vai nē, bet ļoti daudzās valstīs tā ir tik izpatīta problēma, ka cilvēki vairs nezin ko darīt.

0 1 atbildēt

Ir birža un ir investori. SkyWay nav jābūt kosmiskai peļņai, lai investori labi nopelnītu. Tas ir domāts dividendēm, nevis biržai. Biržā lietas darās savādāk. Nejauc divas lietas un nerunā atkal muļķības, jo sāksi kaut ko murgot un apvainot visus.

Tev jau nu bija jāzina pirms tu investē par neuzticēšanos. Nav ko tagad sūdzēties un tev neviens ar varu neko nespiež, ja nepatīk, tad zini ko darīt un kur ir problēma? Ja to negribi darīt, tad nevajag ar mēsliem noliet projektu, kurā pats skaities investora statusā un tikai slims cilvēks kaut ko tādu iedomātos darīt. Ir jābūt pilnīgam idiotam un muļķim, lai aprunātu savas investīcijas, jo tu pirmkārt sevi pazemo cenšoties ieriebt projektam, kurā esi investējis, turklāt ja tevp iedāvā iespēju atgūt līdzekļus. 

Ej pie saviem ostas resnajiem un, lai viņi tev ieskaidro kas ir kas. Kur problēma? ja tev ir tādi cilvēki paziņas un viņi ir investējuši, tad ko tu neprasi viņiem? Ja viņi ir biznesmeņi, tad tev ātri vien izskaidros, bet pagaidām Tev no biznesa puses vienkārši ir melns.

0 1 atbildēt
« 9  10  11  12  13 »