local-stats-pixel

Lidmašīna, kas ārkārtas situācijā spēj atvienot salonu12

Kā būtu, ja mēs spētu pārdzīvot lidmašīnas aviakatastrofu? Ukrainas aviācijas inženieris Vladimirs Tatarenko (Vladimir Tatarenko) ir strādājis aptuveni trīs gadus, lai to noskaidrotu. Un tas viņam arī izdevās - Vladimirs izgudroja atvienojamu lidmašīnas salonu, kas dažās sekundēs ārkārtas situācijās spēj atvienoties no lidmašīnas.

Salons spēj nolaisties gan uz zemes, gan uz ūdens virsmas. Tam ir izpletņi un piepūšamās gumijas caurules, lai nodrošinātu salona peldspēju un noturēšanos virs ūdens. “Izdzīvot lidmašīnas aviakatastrofā ir iespējams”, tā izteicās Vladimirs Tatarenko portālam LiveLeak. “Kamēr gaisa kuģa inženieri no visas pasaules cenšas lidmašīnas padarīt drošākas - viņi neko nevar izdarīt ar cilvēcisko faktoru”.

Protams, ja lidmašīna turpat gaisā uzsprāgst vai tiek apdraudēta ar raķeša uzbrukumu - Vladimira kunga izgudrotā tehnika nepalīdzēs pasažieriem. Turklāt daži uzskata, ka noņemams salons varētu mazināt lidmašīnas konstrukcijas integritāti. Šāds variants varētu glābt pasažierus, bet kā tad paliek ar pašiem pilotiem?

Tiklīdz lidmašīnas salons atvienojas, no tās izbīdās divi jaudīgi dzinēji, kas samazina krišanas ātrumu un izpletņi pilnībā atveras, liekot lidmašīnai planēt

Reklāma
198 0 12 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 12

0/2000

Ideja ir interesanta un redzēta jau kādu laiku atpakaļ. Taču, kā aviācijas menedžmenta students, vēlos ideju apšaubīt:

1) Šis idejas īstenošana ir pārāk dārga (mūsdienās, aviācijas nozarē visi mēģina ekonomēt uz visa un neviena aviokompānija nemaksās par lidmašīnām, kas ir dārgākas, nekā konkurentiem);

2) Aparatūra, ka nodrošina šāda jaunieviesuma strādāšanu ir smaga (fizelāžas stiprinājumi; sistēma, kas hermētiski nodalīs kabīni no atmosfēras krišanas laikā; izpletņi), līdz ar ko palielinās degvielas patēriņš (aviokompānijas nevēlas maksāt papildus naudu par degvielu, un pie kājas viņiem par šo ieviesumu);

3) Rodas šaubas, vai izpletņi vispār var izturēt šādu svaru, jo vidēji mazās turbīnu lidmašīnas tukšsvars ir 21t. Teiksim, šī fizelāža svers 10t, plus pasažieru svars, aprīkojuma svars, bagāžas svars, u.t.t. Vismaz 15t iznāks. Par ja strādās "dzinēji", kas mazinās krišanas ātrumu, izpletņi vienkārši pārplīsīs. Kāda veida izpletnis izturēs tādu svaru un krišanas ātrumu???;

4) Aviācija ir viena no drošākajām sfērām pasaulē, līdz ar ko, ir ticami, ka šī tehnoloģija nekad netiks izmantota, pat ja šādu lidmašīnu sāks ražot. No avikompāniju vadības viedokļa, šī lidmašīna nebūs drošāka par jebkādu citu Bombardier vai Embraer. Paldies par uzmanību emotion

24 2 atbildēt

Mans viedoklis ir tāds, ka piloti arī ir cilvēki, un ir jānodrošina arī viņu izglābšanās!

13 0 atbildēt

Kā te viens aviācijas menedžmenta pārstāvis izteicās, ka šo izgudrojumu neieviesīs, jo kompānijas vnk grib uz visu ieekonomēt, ka tik pasažieru būtu vairāk. Un nekad nevajag teikt nekad, Es pats labprāt piemaksātu, ja zinātu, ka lidoju lidmašīnā, kurā ir šāda glābšanas funkcija.

6 0 atbildēt

Izskatās jau super ,un droši dzivībai. Lielāka iespēja, ja avarē,tad izdzivot..

3 0 atbildēt

Tad jau vajadzētu simts tķstosus lielus izpletņus un vēl visādas figņas, jo no tāda augstuma, un ātruma šķiet ka paris lieli izpletņi nepalīdzēs.

2 0 atbildēt

šis gan nepalīdzēs pret SAM raķetēm emotion

0 0 atbildēt

3. bilde - kaboom fonā.

0 0 atbildēt
Kur cilvēki agrāk glabāja savas smadzenes" ?
0 0 atbildēt

cik reāli ir gadījumu, kad kaut kas notiek ar lidmašīnu tāpat vien? 

parasti jau viss notiek, jo kaut kādiem mērkaķiem vajag spridzināt..

1 1 atbildēt

Izgudrojums ar mērķi norādīt, ka piloti ir mazsvarīgāki par pasažieriem, vai? 

0 2 atbildēt