Tātad šis būs stāsts par manu uzbūvēto "dranduļetu". Projekts tika sākts Līgo vakarā ar to ka, lai izgatavotu žodziņu kaimiņienei ap dārzu bija nepieciešams no meža atvest klūdziņas un līdz ar to tika sākta būvēt piekabe velosipēdam. Piekabe bija paredzēta ar bērnu trīsriteņa "Spārīte" ritošo daļu un dēļu nesošo virsbūvi.
Tajā pašā vakarā tika sākti darbi pie detaļu sagatavošanas. Sākotnēji gribēju asīti stiprināt pie leņķdzelžiem, bet kad tas nevainagojās panākumiem tika izmantota tā paša trīsriteņa aizmugurējā dakša. Priekšpusē gāja nedaudz vieglāk, jo virsbūvē tika iekalta trīsriteņa dakša. Tad vēl pastāvēja ideja par piekabi, bet kad jau tā saucamā "piekabe" stāvēja uz saviem riteņiem radās ideja par stūres pievienošanu un tā bija tapis KMR MO1(1-4 img.). Jāņu dienas vakarā atkal ķēros pie darba, bet laikam biju par daudz iedzēris. Tika izveidoti diezgan neizdevušies dubļusargi un amortizators, bet toties kārtīgi nostiprināju stūri (5-8 img.). Trešās dienas rītā izdomāju ka neko negribu darīt, bet man nāca apgaismība ka tie dubļusargi nekam neder. Nākamajā dienā ķēros pie dubļusargiem. No saimniecības papīra izgriezu piegriezni. Paēdot pustdienas (manuprāt kartupeļi ar mērci un šāšļiks) ķēros pie dubļusargu izgatavošanas no skārda. Visa tā padarīšana tika sasrkrūvēta ar pašurbjošajām metāla skrūvēm. vēl arī tika uzstādīts rezerves ritenis (9-13 img.). Ceturtajā dienā noņēmām dubļusargus un sākām testa braucienus. Viss gāja labi līdz vienā momentā pie ātruma 25 km/h pazuda sprostgredzens un es paliku bez labā riteņa. Gredzens tika atrasts un ritens uzmontēts. Tā nu braucot uz garāžu kaut kas nokrakšķēja, bet nu neko nemanot tika braukts uz garāžu, bet griežoties pie garāžas aizmugure aizslīdēja un piekare bija nolūzusi. Tik un tā viss bija jājauc un jākrāso. (14-18 img.). Nākamajā dienā ar Karly un Reini viss tika nokrāsots un nožāvēts. Tā nu kad viss bija nožuvis, izdomāju kā nostiprināt piekari un viss tika salikts kopā, un izbraukts kāds gabals un vekti crashtesti kas bija veiksmīgi, bet braucot uz garāžu sānāca ka iebraucu krūmos (19-25 img.). Uznāca karsts laiks un projekts netika pabeigts, bet pēc 1,5 mēnešu dīkstāves izdomāju ka tas projekts kas man šķūnītī pūst ir jāpabeidz! Tika iegādāta pelēkā krāsa un ķēros pie darba. Noskrūvēju dažas detaļas un pie darba. Viss tika sakrāsots un saskrūvēts un šodien jau notestēts un projekts uzskatīts par pabeigtu!(26-36 img.) Vēl jāpiebilst ka šim braucamajam ir rokas bremze.
Gabarīti: Garums:1400 Platums:640 Augstums:500 Klīrenss:50
P.S- Vēl tiek gaidīti uzrakstiņi no Karly.
P.S.S- Es saprotu ka tas ir kārtējais šķūnis, toties, diezgan izturīgs.