Čikāgā, Amerikā dzīvojošais jaunais ķīmiķis Tomass Viljams 1913.gadā nezināja, ko iesākt, lai palīdzētu savai nelaimīgajai māsai Meibelai - viņa tik ļoti mīlēja jaunu vīrieti, vārdā Čads, bet viņam Meibela bija tikai draugs, un savas romantiskās jūtas viņš veltīja pavisam citai sievietei.
Meibela lūdza brālim izdomāt kaut ko, kas padarītu viņas skatienu izteiksmīgāku un izskatu - noslēpumaināku, jo ar pārējo viņa tikšot galā pati. Tomass sajauca vazelīna želeju ar ogles putekļiem un pagatavoja skropstu krāsum, kas tās padarīja garākas un tumšākas. Un izrādījās, ka jaukā meibela labi zināja, ar ko piesaistīt Čada uzmanību, jo jau 1914.gadā viņi salaulājās!
Stāsts ar to arī būtu beidzies, ja vien Tomass neiedomātos, ka viņa māsa noteikti nav vienīgā sieviete pasaulē, kas vēlas izteiksmīgāku skatienu un garas skropastas. 1915.gadā tika nodibināta kompānija Maybelline, tās nosaukumā apvienojās Meibelas vārds un vazelīna, kas bija pasaulē pirmā skropstu tušas sastāvā, nosaukums.
Kad tuša parādījās veikalos, tā kļuva neiedomājami populāra. Parādījās pirmais Maybelline sauklis: "Acis, kas mirdz sajūsmā!" Tomasa Viljamsa bizness plauka, un 1920.gadā tušai pievienojās acu ēnas, bet 1930.gados - laineris. Tagad sievietes, pateicoties jaunajiem kosmētikas līdzekļiem, varēja acis padarīt tik izteiksmīgas, cik vien iespējams!
Veiksmīgi uzsāktā darbība turpinājās vairākas desmitgades, un plauktošo uzņēmumu 1967.gadā iegādājās kompānija Plough Inc. Jaunais īpašnieks, labi informēts par Maybelline panākumu stūrakmeni- skropstu tušu, tai pievienoja tonālo krēmu, lūpu krāsas un nagu lakas. Maybelline igudrotāji darīja visu, lai atkārtotu pirmās tušas panākumus, viņiem tas izdevās, 1971.gadā radot Great Lash (visi taču zina tušu rozā un koši zaļajā iepakojumā)! Un kā nu ne, ja vēl joprojām visā pasaulē viena šāda tuša tiek nopirkta ik pēc 1,9 sekundēm! Amerikā tā ir pārdotākais dekoratīvās kosmētikas līdzeklis.
1991.gadā radās slavenais un plaši atpazīstamais sauklis "Maybe she's born with it. Maybe it's Maybelline!" 1996.gadā kompānija Maybelline pievienojās L'Oreal grupai, kas nozīmēja tehnoloģiskus uzlabojumus.
Kas gan vēl sievietei vajadzīgs, ja viņai ir perfekta skropstu tuša?