Laikā, kad daudzi uzņēmumi nāk klajā ar jaunām ierīcēm, servisiem un uzlabojumiem esošajos, arī “Meta” nolēmusi atsvaidzināt savu sociālo tīklu tēlu un ienest tajos svaigas vēsmas un krāsas. Vārds “atsvaidzināt” šoreiz būs īsti vietā, jo “Facebook” ticis pie atjaunota logotipa. Jāsaka uzreiz, ka atšķirības starp veco un jauno logo varēs noteikt tikai paši vērīgākie.
“Facebook” nomainījis logo, bet tikai acīgākie varēs noteikt atšķirību5

Pa kreisi vecais, pa labi – jaunais Facebook logotips.
Skatoties uz šiem logo, prātā nāk spēle, kurš sameklēs vairāk atšķirību. Taču patiesībā atšķirības ir tikai divas – jaunajam “Facebook” logo attēlā pa labi ir tumšāk zila krāsa, kā arī “f” burtam ir daži smalki uzlabojumi.

Komentējot izmaiņas “Facebook” logotipā, “Meta” uzsver, ka mērķis bija izveidot atsvaidzinātu logotipa dizainu, kas būtu drosmīgāks, pārliecinošāks un vizuāli redzamāks. Jaunie uzlabojumi, pēc “Meta” domām, nodrošinās lielāku harmoniju visā dizainā, kas ir galvenais lietotnes identitātes elements. Tāpat tumšāk zilā krāsa nodrošina lielāku kontrastu ar “f” burtu, kas arī mazliet izmainīts un rakstāms “Facebook Sans” fontā jeb burtveidolā. Uzņēmums arī uzsver, ka “Facebook” katru dienu izmanto divi miljardi aktīvo lietotāju, kas nozīmē, ka visas vizuālās izmaiņas redzēs daudzi cilvēki.
Tev patiks šie raksti
