Šis būs raksts par 13 pārsteidzošiem un parocīgiem preču dizainiem.
13 Pārsteidzoši iepakojuma dizaini!17
Vīns krāsas spainītī. Tas ir franču vīns, kura dizainu piuelaboja mūsu kaimiņi Lietuvieši. Tajā pēc vīna izdzersānas var uzglabāt daudzus citus šķidrumus. Bet pats interesantākais ir tas, ka klāt nāk diagramma, kas dzērējam liks noprast, cik glāzes vīna ir jaizdzer, lai viņa zobi paliktu violetā krāsā.
Videi draudzīgs olu iepakojums no '' sienas ''. Šis iepakojums ieguva 1 vietu eko iepakojumu dizainēšanā. Ļoti labs mārketinga triks zaļajiem cilvēkiem. Viņiem noteikti tas patiktu!
Coca Cola bundžiņa, kuru pēc dzeršanas var aiztaisīt kā pudeli. Neno liedzami vēss, gāzēts dzēriens no saldētavas ir patieši garšīgs, bet kā ir tad, ja tu tu nevari izdzert? Vienkārši uzliec virsū '' vāciņu ? '' un tas saglabās gan gāzi , gan aukstumu! Šādas bundžiņas ir pieejamas tikai Singapūrā!
Koka soma. Šīs somas izdomāja, lai kreatīvi pasniegtu medu, bet tajā var likt da jebko.
Sņabis, kuram VAR uzticēties. Mugurkauls pudelē apzīmē, ka vodkai var uzticēties, jo tā ir ar stipru mugurkaulu. Ceru, ka sapratāt manu domu gājienu!
Iepakojums ar sešpakas maizītēm. Tās ir parastas maizītes, kas ir parādītas kā ļoti kvalitatīvas. Pēc šo maizīšu izdošanas, fitnesa centrā, kurā tika izgudrotas šīs maizītes palielinājās klientu skaits par 25%. Un tas viss tikai dēļ laba dizaina, kas ir sava veida reklāma!
Tie nav parasti maisiņi. Tie ir īsti izņemami kartona pakaramie!
Daudzi un dažādi t-krekli, kas pirms izpakošanas izskatās pēc pārtikas no lielveikala! Diezgan orģināla ideja, bet es nebūtu tas, kas staigātu ar kreklu uz kura ir attēlotas bagetes.
Cepumu paka, kas tiek attaisīta no vidus. Iekšā parasti ir rakstīta kāda doma vai kautkas tāds. Šie cepumi nāk no Maskavas.
Bikšu iepakojums. Ja jūs pērkat 2 bikses, tad tās arī izskatās pēc biksēm!