local-stats-pixel

Grāmata, kas jāizlasa katram vidusskolēnam un start-up dibinātājam9

60 1

Grāmata, kas radīta ar mērķi nodot veiksmīgo Latvijas uzņēmēju pieredzi nākamajai uzņēmēju paaudzei. “Kā gūt panākumus Latvijā” ir lasāmviela gan start-up dibinātajiem, gan jau esošiem uzņēmējiem, gan vidusskolēniem, kam karjeras izvēle vēl tikai priekšā.

Kā gūt panākumus Latvijā” nav tikai iedvesmas vai biznesa padomu grāmata – tas ir krājums, kas apkopo 14 reālu mūsu pašu vidū dzīvojošu cilvēku pieredzes stāstus par savas dzīves veidošanu, sekošanu aicinājumam, karjeras veiksmēm un neveiksmēm.

Grāmatas prezentācijas pasākums notika 21. februārī Draugiem Group birojā, pulcējoties kā grāmatas autoriem Kālim Ozolam un Laurai Vanagai-Mickevičai, tā grāmatas atbalstītajiem Baltic International Bank un personībām, kuru stāsti iekļauti grāmatā.

Apkārt ir daudz iedvesmojošu cilvēku, un man ir vienmēr bijusi ļoti liela zinātkāre uzzināt par šiem cilvēkiem kaut ko vairāk,” par to, kā un kāpēc radusies grāmata pasākumā stāstīja autors Kārlis Ozols. “Ja pirmajā grāmatā “Kā gūt panākumus Latvijā” vairāk atspoguļojām katras personības panākumu gūšanas vēsturi, tad šajā akcents tiek likts uz domāšanas veidu – par biznesu patiesībā tajā ir maz, vairāk par to, kā domāt, lai varētu veiksmīgi tādu izveidot.”

Līdzautore Laura Vanaga-Mickeviča piebilda, ka “saskarsme ar grāmatas varoņiem un arī viņu stāstu lasīšana grāmatā vairāk līdzinās vērtīgiem semināriem, nekā intervijām, un tie visi kopā ļauj noticēt, ka ikviens var, ja vien iet un dara.”

Kārlis Ozols grāmatas izdošanu Latvijā pasākumā raksturoja kā dārgu hobiju, tāpēc atbalsta sniegšana šāda tipa projektam tiek novērtēta jo īpaši. Kāpēc uzņēmums Baltic International Bank patiesi tic un atbalsta panākumu gūšanu, pasākumā stāstīja bankas pārstāve Jekaterina Kuzņecova: “Ir dažādi veidi kā motivēt cilvēkus, un es, strādājot bankā, esmu redzējusi daudzus, bet nekas nav tik efektīvs kā dalīšanas pieredzē – ar veiksmēm un neveiksmēm, izaicinājumiem un risinājumiem, ar pūlēm un panākumiem.”

Manuprāt, nākamā grāmata varētu būt par to, kā latvietim gūt panākumus pasaulē,” uzrunā minēja Draugiem Group runas vīrs Jānis Palkavnieks. “Jau šis izdevums iezīmē to, ka mums Latvijā šādi cilvēki ir. Grāmatu noteikti būtu jāiegādājas vecākiem, kuriem ir bērni vidusskolas vecumā un jāuzdāvina to viņiem.”

Kā gūt panākumus Latvijā” (2018) stāstnieki: Agata Anča, Talentor Latvija vecākā partnere; Anastasija Višņakova, lidsabiedrības Primera Air komercdirektore; Artis Daugins, elektrokartingu ražošanas uzņēmuma Blue Shock Race īpašnieks; Artūrs Mednis, radošās digitālā satura mārketinga aģentūras New Black īpašnieks; Baiba Čipa Ziemele, augsta līmeņa vadītāja, Dagnija Lejiņa, start-up un tehnoloģiju festivāla Digital Freedom Festival vadītāja; Daņila Belokoņs, Crypto Baltic vadītājs un īpašnieks; Deniss Paškevičs, saksofonists, flautists, komponists, producents un skolotājs; Egils Boitmanis, pilna servisa digitālā mārketinga aģentūras Infinitum līdzīpašnieks; Ieva Treija, ģimenes uzņēmuma Gemoss īpašniece; Lauris Liberts, Draugiem Group līdzīpašnieks; Līva Jaunozola, kustības Andele Mandele vadītāja; Olga Kotova, uzņēmēja, pirmā sieviete no Baltijas, kas sasniegusi Everesta virsotni; Uldis Leiterts, Infogram un Fragmentic dibinātājs.

Grāmata pieejama grāmatnīcās visā Latvijā, kā arī elektroniski aplikācijā Fabula. Vairāk pargrāmatu: http://www.kagutpanakumuslatvija.lv/

“Kā gūt panākumus Latvijā” prezentācijas pasākums:

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3 »
60 1 9 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 9

0/2000

Grāmatas beigās ir atkāpe, kur rakstīts "uzraksti grāmatu par 1% no veiksminiekiem un pelni naudu ar šo grāmatu aizmālējot acis visiem zālītes pīpētājiem un tusētājiem stāstot viņiem, ka dzīve ir viegla un skaista" ?

Viss jau skaisti un forši, bet nevajag mālēt jauniešiem acis ciet ar cerībām un ar sapņiem par naudu. Labāk motivē mācīties un radīt ko jaunu vai veidot pasaulē attīstību. Ja grāmata to var izdarīt - forši. Ja ne : palasiet Forbes vai piedalieties semināros par uzņēmējdarbību. Par šo visu jau sen ir pārrunāts. Visi šie Latvijas jaunie uzņēmēji jau ir aprunāti un intervēti neskaitāmos žurnālu izlaidumos. Šis nav nekas jauns vai inovatīvs.

Starpcitu - autoru sauc Kārlis nevis Kālis.

7 0 atbildēt

Kāpēc katram vidusskolēnām jāizlasa? Visiem jābūt biznesmeņiem? Vai tas ir "vienīgais pareizais" dzīves modelis? Paldies, man neinteresē.

4 0 atbildēt
Tiem, kam veicas vienmēr patīk gudri dirst...
3 0 atbildēt

Kas šaj grāmatai ir mārketinga speciālists? Citur pasaulē šada tipa stratēģija ir apmirusi un vairs nestrādā. Kas būs nākamais? "Kā Nomest Svaru - Ātri"; "Uzlabo Savu Dzīvi 5 Dienu Laikā, ar šiem pozitīvas domāšanas principiem" un "Kā kļūt par miljonāru"? 

Tā jau tauta samulsusi par to, kas pašreiz notiek. Šāda agresīva mārketinga stratēģija tiek īstenota neīstajā laikā. Pietiek skalot smadzenes, sāk palikt biki nepieklājīgi.  emotion 

2 0 atbildēt
Grāmata jau izskatās noderīga. emotion
0 0 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt

Katrs cenšas reklamēt savu preci kā nu māk,labu preci pērk bez rēklāmas,tā no veikala plauktiem pazūd fantastiskā atrumā,bet pabiras vari reklamēt ieteikt,kā guļ plauktā, tā guļ plauktā un tiek ātri aizmirstas .

0 0 atbildēt