local-stats-pixel

Tiem kuri ciena BMW11

8 3
1. Vispārīgā daļa. BMW ir automašīna. Kustību uzsāk ar gāzes pedāli. Beidz ar bremzes pedāli. Bet tas viss ir tik sarežģīti, ka sīkāk izklāstīt nav nepieciešams.

2. Kustības uzsākšana. BMW kustību uzsāk tikai pēc tam, kad tajos iesēdušies vadītāji. Rādīt pagrieziena signālu, kas brīdinātu pārējos satiksmes dalībniekus, nav obligāti. Ieteicams pirms braukšanas uzsākšanas uzlikt tumšas saulesbrilles un ieslēgt mūziku uz lielāko skaļumu. Braukšana jāuzsāk maksimāli nokaucinot riepas.

3. Kustība apdzīvotās vietās. BMW neeksistē braukšanas ātruma ierobežojumi. Tajā pašā laikā apdzīvotās vietās tas nedrīkst būt mazāks par 90 km/h. Aizliegta jebkura apstāšanās pie gājēju pārejām, krustojumiem, dzelzceļu pārbrauktuvēm, tiltiem, viaduktiem un tuneļiem.

4. Kustība ārpus apdzīvotām vietām. BMW pārvietojas nevis pa labo, bet gan pa kreiso ceļa pusi. Savukārt apdzīšana notiek tieši pretēji - nevis pa kreiso, bet pa labo pusi. Ņemot vērā, ka šis ir ļoti sarežģīts punkts, daudzi BMW vadītāji to bieži pārkāpj, tāpēc spiesti maksāt lielas soda naudas.

5. Kustība pa ietvēm. Gadījumā, ja braucamā daļa ir aizņemta, BMW ir atļauta pārvietošanās pa ietvēm un gājēju celiņiem. Jāņem vērā ceļa apmales augstums. Braukšanas laikā ieteicams nepārtraukti signalizēt.

6. Neregulējami krustojumi. Galvenais ceļš ir tas, pa kuru pārvietojas BMW. Gadījumā, ja pie krustojuma piebrauc divi BMW, galveno ceļu nosaka pēc dzinēja tilpuma.

7. Regulējami krustojumi. BMW krustojumu nešķērso pie zaļās gaismas, jo var gadīties, ka pa šķērsojamo ielu brauc cits BMW. Braukšanu var uzsākt, iededzoties dzeltenajai gaismai, krustojums jāšķērso, degot sarkanajai signālugunij. No visa spēka jāspiež gāzes pedālis, lai perfekti nodeldētu riepas. Ja aiz krustojuma stāv Ceļu policijas darbinieki, drīkst viņiem pamāt ar roku. Krustojuma šķērsošanas laikā ieteicams nepārtraukti signalizēt.

8. Dzelzceļa pārbrauktuvju šķērsošana. Pievērsiet uzmanību, ka atšķirībā no krustojumiem dzelzceļa pārbrauktuvi drīkst šķērsot arī tad, kad nedeg sarkanā signālgaisma. Bet, tai degot, BMW ir tiesības pārbrauktuvi šķērsot pat tad, ja tā vadītājs redz tuvojoties vilcienu.

9. Līkumi, pagriezieni, šķēršļu apbraukšana. Tāpat kā uzsākot braukšanu, arī līkumos, pagriezienos un apbraucot šķērsli, BMW vadītājam nav jārāda nekādi signāli, kas liecinātu par manevru, kuru grasās izdarīt. Līkumos ātrums nevis jāsamazina, bet gan jāpalielina. Savukārt pagriezienos viņiem ir tiesības braukt pa iekšējo braukšanas joslu un jebkurā ātrumā. Tāpat kā tiesības lamāt pārējos autovadītājus, kas, braucot pēc vecajiem neBMW noteikumiem, mēģina tiem traucēt. Par šī noteikuma neievērošanu draud sods līdz trim minimālajām mēnešalgām.

10. Pasažieru pārvadāšana. BMW ir atļauts iesēdināt tik daudz blondīņu, cik vadītājs uzskata par nepieciešamu. Gadījumā, ja to skaits salonā sāk traucēt braukšanai, dažas blondīnes ir atļauts novietot bagāžniekā.

11. Signāli. BMW izmanto trīs signālu veidus: uzsākot apdzīšanu ieslēgtas tālās gaismas, kas brīdina par apdzīšanas sākšanu, beidzot apdzīšanu jāpateicas apdzenamās mašīnas vadītājam ar žestu - roka dūrē, bet vidējais pirksts iztaisnots uz augšu. Visos pārējos gadījumos izmantojama ilgstoša signalizēšana.

12. Specializēto ierīču un citu pribambasu lietošana. BMW vadītājam obligāti jāmāk ieslēgt auto magnetolu, kā arī atvērt jumta lūku. Braukšanas laikā obligāti jāieslēdz tuvās, tālās un pretmiglas gaismas. Lai citiem atgādinātu BMW braukšanas priekšrocības atļauts lietot signāltauri un mutiskus brīdinājumus, kuros norāda, kurā virzienā un cik tālu jādodas traucējošajam satiksmes dalībniekam. Bez tam signāltauri un riepu nokaucināšanu atļauts izmantot, lai piesaistītu meiteņu uzmanību.

13. Ārkārtējas situācijas. Ja BMW vadītājs konstatē, ka viņam beigušās cigaretes, tad viņš uzliek uz jumta bākugunis un turpina ceļu līdz pirmajam cigarešu kioskam ar ātrumu, kas nav mazāks par 180 km/h . Ja BMW vadītāja alkohola saturs asinīs ir tik augsts, ka nostāvēt vai paiet vairs nav iespējams ir jāsēžas pie stūres, ņemot vērā, ka BMW ir četri atbalsta punkti, bet vadītājam tikai divi.

14. Alkohola lietošana. Pie stūres dzert nedrīkst! Lai lietotu alkoholu, ieteicams apstāties, izkāpt ārā, iedzert, un tad turpināt kustību. Šī noteikuma neievērošana draud ar iespēju uzliet alkoholu sev virsū.

15. Specifika. BMW motors atrodas zem motora pārsega, bet bagāžniekā līdzās rezerves riepai brauciena laikā čuč advokāts. Advokāts izmantojams gadījumos, ja citi braukšanas dalībnieki nav ievērojuši šos noteikumus un uz ceļa ir radusies avārijas situācija. Nopietnu bojājumu gadījumā problēmas tiek atrisinātas ar jumta palīdzību. Patiesībā šis punkts vairs neattiecas uz BMW vadītājiem, bet gan pārējiem satiksmes dalībniekiem.

16. Atbildība. BMW vadītājs ne par ko neatbild. Pārējie satiksmes dalībnieki atbild par absolūti visiem bojājumiem, kas nodarīti BMW. Gadījumā, ja citi satiksmes dalībnieki neatzīst savu vainu, jautājumu izskata speciāla komisija, kuru pārstāv tikai BMW vadītāji.

Nu tad sēžamies pie stūrēm!!! emotion
Reklāma
Reklāma
Reklāma
8 3 11 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 11

0/2000
Mi-5 nevajag aistikt! Puikins vienkarsi atzinas ka ir onanists! Malacis!!! Es piemeram ari esu soferis ar lielu stazu bet lai teiktu ka kada automarka taisa vairak sudus uz ielam? Pilnigas mulkibas! Ja pie stures ir zabaks tad auto markai nav nekadas nozimes!
2 0 atbildēt
Jau lasīts, bet tik un tā labs. ;)
1 0 atbildēt
un es gribēju kaut kad pirkt sev troiku! :(
1 0 atbildēt
Labs raxts! Uhh, kur daudz te Bavārijas Mauku Wāģa aiztāvju, nudien daudz... Ko es gribu teikt - "tas ka pie BMW stuures seez daudzi atmarozaki,tas nonoziimee ka auto markai ir kaada waina!"...TAS NOZĪMĒ TIKAI TO, KA AR ŠĪS MARKAS AUTO NORMĀLI CILVĒKI NEBRAUC. BMW vnk ir labs auto sliktiem cilvēkiem.
1 0 atbildēt
Smējos par rakstu - patika, kaut arī pats baucu ar bmw. Neredzu neko sliktu pasmieties par parodijām, kas bieži sastopama uz ceļiem. Kā jau minēja gatsha - problēma parasti ir starp stūri un krēslu :) Pa ceļiem braucot daudzi šoferi dara brīnumus - neskatoties uz markām, mēs pamanām tikai kādā populārā ziņu portālā virsrakstu: liela avārija uz ganību dambja, kurā iesaistīts bmw markas automobīlis; palasam tālāk - saduroties pasātam ar audi, ticis apskrāpēts arī pie krustojuma tuvumā noliktais bmw. Nevajag tik ļoti paļauties uz stereotipiem un katru 3. komentāru, ka bmw ir diagnoze un visi bmw autovadītāji ir mūsu austrumu kaimiņu dēli. Vajag ņemt vērā to, ka katrs 1.5 komentētājs pats īsti nesaprot, ko viņš dara. Katrā ziņā neaizstāvu bmw vadītājus, jo daudzi tiešām šo stereotipu uztver nopietni un tad cenšas uz ielām sevi pierādīt.
1 0 atbildēt
cool!
1 0 atbildēt
Nu ja :D
0 0 atbildēt
Stereotips, bet ar reālu segumu. Tā kā pats esmu šoferis, tad redzu ka lielāko daļu no sūdiem taiusa patiešām BMW. Ja man būtu teikšana, ļautu iegādāties šo mašīnu tikai izejot ļoti sarežsģītus psiholoģiskos testus vai arī cilvēkiem pēc 40 gadiem.
1 1 atbildēt
MI-5 ej na***
0 0 atbildēt
PIlniigi piekriitu! :)
0 0 atbildēt
bmw - tādi pati automāšīna,kā visas citas :)
1 4 atbildēt