Fotohromā fotografēšana tika izgudrota 1880-tajos gados un drīz vien ieguva milzīgu popularitāti. Daudzas kompānijas ieguva tiesības izmantot šo procesu, t. sk. arī Detroitas Publicēšanas kompānija, kas radīja neaizmirstamu Ņujorkas skatu pastkaršu sēriju.
Mūsdienu Ņujorka savas aprises ieguva 1898. g., kad tai pievienoja Bruklinu, Ņujorkas apgabalu, kurā ietilpa dažas Bronkas rajoni, Ričmondas apgabalu un Kvīnsas apgabala rietumu daļu. Pirmā dažādas pilsētas daļas savienojošā metro līnija tika atklāta 1904. gadā. Pirms tam metro vietā vietā bija cita veida transporta sistēma - vilcieni pārvietojās pa paaugstinātām dzelzceļa sliedēm, kuru fotogrāfijas var redzēt zemāk. Interesanti, bet viens no iemesliem, lai Ņujorkā tiktu ieviests pazemes metro, bija 1888. g. sniega vētra, kas paralizēja Ņujorku uz vairākām dienām. Par to vairāk var atrast šeit: 1888. g. sniega vētra, kas pārvērta Ņujorku
Detroitas Publicēšanas kompānijas radītas pastkartes ieguva milzīgu popularitāti. Vēstules nosūtīšana maksāja divus centus, bet pastkartes nosūtīšana vien vienu centu. To noteica ASV kongresa pieņemtais 1898. g. likums, saukts par "Private Mailing Card Act". Tieši šī likuma ietvaros privātas kompānijas ieguva tiesības ražot pastkartes. Kompānijas pastāvēšanas labākajos gados tā radīja ap 7 miljoniem pastkaršu gadā, kas tika kolekcionētas un saglabātas. Neskatoties uz milzīgajiem panākumiem kompānija nespēja konkurēt ar lētākām fotografēšanas metodēm. Tāpat tika mainīts likums, kas nodrošināja senākos panākumus, un 1. pasaules kara laikā iestājās tās noriets. Kompānija pasludināja bankrotu 1924. g. un beidza pastāvēt 1932. g.