R.M.S. Baltic bija trešais kuģis no White Star Line (tas pats uzņēmums, kam piederēja Titāniks) "Big Four". Pārējie trīs bija Celtic, Cedric un Adriatic. Neierasti 20. gs. sākumam, šādā veidā White Star Line varēja nodrošināt ik nedēļas kuģu satiksmi starp Liverpūli (Lielbritānija) un Ņujorku (ASV). Nezināmu iemeslu dēļ tieši R.M.S. Baltic bija vispopulārākais no četriem "Big Four" kuģiem.
Izlaists 1903. gada 21. novembrī, Baltic veica savu pirmo ceļojumu, Liverpūle-Ņujorka, pusgadu vēlāk, t.i. 1904. gada 29. jūnijā. Ar ietilpību 23,876 tonām, tas bija lielākais kuģis uz planētas, tai pat laikā varēja uzņemt uz klāja arī 425 pirmās, 450 otrās un 2000 trešās klases pasažieru, kā arī 560 apkalpes locekļus.
Baltic piedalījās glābšanas darbos pēc kuģu Republic un Florida sadursmes 1909. gada 23. janvārī, atsaucoties uz Republik radio signāliem. Vēlāk, Pirmajā Pasaules karā Baltic darbojās, kā armijas kuģis, pārvadādams ASV armijas vienības uz Eiropu 1917. gada maijā.
Pēc kara kuģis atsāka kursēt maršrutā Liverpūle-Ņujorka. 1927. gadā to pārkonfigurēja tā lai pasažieru skaits būtu: 393 pirmās klases vietas, 339 tūristu klases un 1150 trešās klases pasažieru vietām.
1932. gada 17. februārī Baltic devās savā pēdējā reisā uz Osaku, Japānā, kur precīzi pēc 7 mēnešiem, 17. septembrī, to sagrieza metāllūžņos.
Kā jau pieminēju, Baltic uz neilgu laiku bija lielākais kuģis uz Zemes, tagad precīzi, no 1904. līdz 1905. gadam.