Vai jums braucot pa kādu ceļu ir gadījies tā, ka "sirds izleca pa muti"? Vai arī aizrāvās elpa? Ja brauktu pa šiem ceļiem, tad tas pilnīgi nopietni varētu notikt.
Vai jums braucot pa kādu ceļu ir gadījies tā, ka "sirds izleca pa muti"? Vai arī aizrāvās elpa? Ja brauktu pa šiem ceļiem, tad tas pilnīgi nopietni varētu notikt.
Gualingas tunelis, Ķīna
1,2 km garais tunelis ir izveidots 1970-tajos, bet "logus" ir izveidojuši ciema iedzīvotāji. Tas ir tikai 4 m plats ar daudziem pagriezieniem.
Maeklonga tirgus dzelceļš, Taizeme
Tirgus varētu likties kā visi citi, ja ne vien vilciens. Tam tuvojoties pārdeveji dažu sekunžu laikā novac savas preces.
Jungas ceļš, Bolīvija
Tas savieno Lapasas un Korioko pilsētas. Tas ir ļoti šaurs ceļš un atrodas kalnos, tā augstums mainās no 3300 m līdz 360 m
Eires lielceļs, Austrālija
Varētu padomāt, ka tas nu nekā nevar būt bīstams, bet tas ir tik taisns un ainava tik vienveidīga, ka vadītāji, pa to braucot, vienkārši aizmieg
"Velna deguna" dzelceļš, Ekvadora
Tas ir uzbūvēts uz tāda paša nosaukuma 800 m augsta kalna, bet vēl nesen tūristiem bija atļauts braukt uz šī vilciena jumta.
Pambanas delzceļa tilts, Indija
Tas savieno kontinentālo Indiju ar Pambanas salu, bet 1964. g. tas tika iznīcināts pārāk stipra vēja dēļ. Ja veja ātrums pārsniedz 55km/h, tad vilciens saņem speciālu brīdinājumu.
Karakorama ceļš, Pakistāna - Ķīna
Tas ir 1300 km garš, pasaulē augstākais ceļš, kura maksimālais augstums ir 4600 m, bet vasarā musonu lietu dēļ tur var rasties noslīdeņi, bet ziemā to apdraud lavīnas
"Passage du Gois", Francija
Ceļs, kas savieno kontinentālo daļu ar salu, bet plūdmaiņu dēļ tas ik pa laikam atrodas 4m zem ūdens.
Leh-Manali lielceļš, Indija
Vietām tā augstums sasniedz 4 - 5 km, tas ir ļoti šaurs, bet tas nav šķērslis, lai vietējie ātri brauktu pa šo ceļu.
Tianmenas kalnu ceļš, Ķīna
11 km garajam ceļam ir 99 pagriezieni. Starp dažiem pagriezieniem ir tikai 200 m, kādēļ vadītājiem jābūt ļoti uzmanīgiem
Nu re. Pateicoties šim rakstam, LV atbildīgie ceļu uzturētaji varēs argumentēt, ka "pasaulē taču ir vēl sliktāki ceļi"
Skiperu kanjona ceļš, Jaunzēlande
Strauji pagriezieni, kritumi, iekaramie tilti un sašaurinājumi padara ceļu par vienreizēju ceļu. Vietējā mašīnu noma pat nepiedāvā apdrošināšanu tiem, kas pārvietosies pa šo ceļu.
Kāpēc uz daudziem Latvijas ceļiem attiecas apdrošināšana, ja braucot par tiem, var palikt bez riteņiem???