7. vieta. Milzīgs kalns vienā pusē, tūkstoš metru kritums otrā pusē, tāda ir Luklas Lidosta. Maza lidosta Luklas pilsētā, Nepālas austrumos 2900 metru augstumā.
6. vieta. Madeiras lidosta, pazīstama arī kā Santa Catarina Lidosta. Skrejceļs ir īss un kalnu ieskauts, kas nolaišanos un pacelšanos apgrūtina pat augstas klases pilotiem. Oriģinālais skrejceļa garums ir 1400 metri, bet tas tika pagarināts par 400 metriem pēc Air Portugal Flight 425 nelaimes gadījuma 1977 gadā. 2003. gadā skrejceļš tika pagarināts gandrīz uz pusi iestiepjoties okeānā. Tas tika panākts ar 180 kolonnām, katra 70 metrus augsta.
5. vieta. Barras lidosta, Skotijā. Šī ir vienīgā lidosta pasaulē, kur lidmašīnas nolaižas pludmalē! Lidosta burtiski tiek aizskalota reizi dienā, un ja domājat nosēsties vēlā vakara stundā, jums palīdzes pāris auto ar gaismām, kas jums dos nelielu redzamību.
4. vieta. Gustafa III lidosta ir publiska lidosta uz Karību salas. Parasti te nosēžas lidmašīnas ar ne vairāk kā 12 pasažieriem. Īsais skrejceļš beidzas tieši pludmalē, tāpēc tur ir uzstādītas zīmes atpūtniekiem, ka tieši šeit nav vēlams atrasties.
3. vieta. Courchevel Lidlauks Francijas Alpos. Īsais skrejceļs ir tikai 525 metrus garš ar slīpumu 18.5%. Kurš šeit vēlētos nosēsties?
Reklāma
2. vieta. Juancho E. Yrausquin Lidosta Karību salā, Sabā. Pieredzējuši piloti zin par pareizu lidmašinas piezemēšanu un pacelšanu debesīs.Aviācijas eksperti atzīst ka šī ir viena no vis bīstamākajām lidostām pasaulē (tapēc jau viņa ir topa augšgalā). Uz skrejceļa ir X, kas nozīmē ka tas ir slēgs comerciālajiem pilotiem.
TOPa 1. vieta Princeses Juliānas lidostā. Tā ir otra noslogotākā lidosta Karībās. Lidosta ir slavena ar savu īso skrejceļu- tikai 2180 metru! Tas ir tik tikko pietiekami lielajiem laineriem. Šī iemesla dēļ lidmašīnas lido tikai 10-20 metru virs atpūtnieku galvām. Par spīti šim visam te nav notikušas nekādas avio nelaimes.