p.s. šis ir mans pirmais raksts, un arī pilnībā orģiņālraksts, visas bilde sun teksti ir manis veidoti. ceru ka patiks.
vw keafer, jeb tautā sauktās vabolītes sāka ražot 1938. gadā vācijā. tie bija mazi auto un to dizains likās ļoti pievilcīgs īpaši tādēļ, ka visas līnijas bija plūstošas un noapaļotas, tīras un bez liekām formām. auto bija vienkārš, bet ģeniāls. iekš piecdesmitajiem gadiem, tas bija viskomfortablākais un jaudīgākais mazais auto eiropā.
mūsdienās daudzās pasaules valstīs, šo auto fanāti pērk, tjūnē, visi kopā brauc festivālos, taisi paši savus tusiņus un lielos vaboļfestivālus, kopīgi apspriež visu pa run ap vabolēm u.tt. katra vabole ir īpaša, šobrīd nav divu vienādu vaboļu, pirmkārt jau tapēc ka tām bija dāzādi izlaiduma gadi, otrkārt jau tāpēc ka atšķirībā no mūsdienu auto, vabolēm'tās labojot ir izvēle kāda detaļas likt, remontējot savu mazulīti tev nepieciešamās detaļas ir speciāli jāpasūta, vai arī jāmeklē pa visādiem sludinājumiem u.tt., katrs vaboles īpašnieks tā dizainā cenšas ieviest ko jaunu un pārsteidzošu.
arī latvijā ir izveidota savs vaboļforums www.vabole.lv kurā satiekas visi vabolisti un hipijbusiņu īpašnieki. katru gadu (katru vaboļsezonu kas sākas pavasara beigās un beidzas rudens sākumā ,jo vabolēs ziemā var nosalt un motors jau arī nevelk) notiek dažādi pasākumi gan latvijā, gan citās baltijas valstīs. katru gadu ir arī daži indviduālisti kuru vabolītes ir tik labas, ka var veikt arī ļoti lielus ceļus, un viņi dodas uz vaboļfestiem arī eiropā, šogad no tālākajiem tika pieveikts vaboļfestivāls Polijā, Krakovā, kopumā Hanoverē ieradāas aptuveni 400 vaboles no dažādām valstīm, bija arī trīs vaboles no Latvijas.