Jaunajā modelī dzinēja tilpums no 1299 cm³ tika palielināts līdz 1340 cm³, līdz ar to jūtami pieauga arī motora jauda - līdz 180 zs. Gluži tāpat kā jaunajā Suzuki B-King modelī, arī Hayabusa pilots ar S-DMS (Suzuki Drive Mode Selector) sistēmas palīdzību varēs izvēlēties kādu no trīs motocikla jaudas režīmiem, kas jūtami atvieglos viņa dzīvi nelabvēlīgos laika apstākļos. Vispār jaunajā Hayabusa viss solās būt nedaudz, nedaudz labāks. Nedaudz lielāka kompresijas pakāpe, nedaudz zemāks smaguma centrs, nedaudz labāka aerodinamika... Tādējādi motocikls, šķiet, atkal kļūs par planētas ātrāko „hiperbaiku”.
Suzuki Hayabusa GSX1300RK8
Tips: sporta baiks
Dzinējs: 1340 ccm; 4-taktu; 4-cilindru DOHC; 16 vārsti; TSCC;
Diametrs/gājiens: 81.0 x 65.0 mm
Kompresija: 12.5:1
Transmisja: 6 ātrumi
Galvenais pārnesums: 530 ķēde
Garums: 2195 mm
Platums: 740 mm
Augstums: 1170 mm
Seglu augstums: 805 mm
Klīrenss: 120 mm
Riteņu bāze: 1485 mm
„Sausais” svars: 220 kg
Priekšējā balstiekārta: pilnībā regulējama apgrieztā teleskopiskā dakša
Priekšējais ritenis: 120/70-ZR-17
Aizmugurējais ritenis: 190/50-ZR-17
Degvielas tvertne: 21 litrs
Pieejamās krāsas: oranža/melna; melna/pelēka; zila/melna
No tvnet.lv
mans nakamais mraucamais
pietiekosi atrs lai izdariitu kautko stulbu
kadi jusu viedokli par sho baiku ?
p.s. 2 video 390km/h