rakstu tulkoju pats.
būs 250 hd bildes, tākā varat pagrāpt kādu savam desktopam.
tātad.. raksts būs diezgan apjomīgs, tādēļ tie kam neintresē var arī nelasīt.
kā stāsta Mike Burroughs (mašīnas īpašnieks) :
stāsts par Rusty's bmw27

2007 gada 16 decembris - tā ir nakts, kad tiku pie mašīnas. es braucu uz Dienvid Karolīnu lai tiktu pie 325i, kuru samainiju pret e30, kurš man piederēja jau ilgu laiku. tas bija ceļojums, kas ilga 26h. atpakaļ ceļā, 32k/m no mājām, kkas notika ar aizdedzes sveci. kad tiku mājās salaboju to un nofotogrāfēju jauno mašīnu.

protams pirmais, ko izdariju.. uzliku diskus, kas man patika, un tam derēja.

2008 gada 5 janvāris - savedu mašīnu kārtībā, uzliku eiropas numurzīmi un nofočēju vel pāris bildes.



2008 gada 18 maijs - pāris mēnešus pie mašīnas nebiju pieskāries. lielāko daļu laika pavadiju pie sava baltā e28. tuvojoties maijam nolēmu pamēģināt uztaisīt pats savu izpūtēju. tas iznāca diezgan briesmīgs, bet skanēja labi.


2008 gada 25. jūlijs - no "ground Control" veicu īpašu pasūtijumu. pēc pasūtijuma veidotus coilover'us. viņi jau pāris tādus pirmstam bija taisijuši, bet nevins nebia lūdzis "lai mašīnu sēdinātu līdz zemei". īstenībā es zināju, ka tas nav iespējams, bet jebkurā gadījumā, tā būs zemāka. zemāka pa jebkuru citu e28, ko esmu redzējis.

coilover'u uzlikšana negāja diezko labi. vārpstas skrūve, vadītāja pusē, atteicās griesties. es, protams, visu vēlējos pabeikt laikā, pirms tā gada "Import Alliance" tapēc visu nakti pavadijām mēģinot dabūt skrūvi nost, tad ķērāmies pie elektriskā āmura. dabujām to nost, uzlikām coil'us, un visbeidzot sēdinājām mašīnu tuvāk zemei.

Tev patiks šie raksti
