BUGATI VEIRON
Bugatti Veyron EB 16,4, ir aizmugurē vidū motoru Supercar. Super Sport versija ir ātrākais ceļš, juridisko automašīnu pasaulē, ar maksimālo ātrumu 431,07 km / h (267,85 mph). [4] sākotnējā versijā ir maksimālais ātrums ir 408,00 km / h (253,52 mph). [ 5]
Paredzēti un izstrādāti Vācijas Volkswagen Group un ražo Bugatti Automobiles SAS to mītnē Château St Jean, kas Molsheim (Alsace, Francija), Veyron galvenais autors bija Hartmut Warkuss un ārējo tika izstrādāta ar Volkswagen Jozef kaban, ar daudz inženieru darbu, ko veic saskaņā ar norādījumiem bijušo Peterbilt inženiera un tagad Bugatti Engineering vadītājs Volfgangs Schreiber.
Auto ir nosaukta pēc tam, kad Francijas autosportists Pierre Veyron, kurš uzvarēja 24 stundu Le Mans 1939, bet sacīkšu sākotnējo Bugatti kompānija. Tas tika nosaukts auto desmitgadi (2000-2009), ko BBC televīzijas programmu Top Gear.
Īpaši variantu skaits ir ražoti, ieskaitot divus Targa galotnēm. 2010 gada decembrī Bugatti sāka piedāvāt potenciālajiem pircējiem iespēju pielāgot eksterjera un interjera krāsu, izmantojot Veyron 16,4 Configurator pieteikumu marque oficiālajā tīmekļa vietnē [6] [7] Bugatti Veyron EB 16,4, ir aizmugurē vidū dzinēju Supercar.. Super Sport versija ir ātrākais ceļš, juridisko automašīnu pasaulē, ar maksimālo ātrumu 431,07 km / h (267,85 mph). [4] sākotnējā versijā ir maksimālais ātrums ir 408,00 km / h (253,52 mph). [ 5]
Paredzēti un izstrādāti Vācijas Volkswagen Group un ražo Bugatti Automobiles SAS to mītnē Château St Jean, kas Molsheim (Alsace, Francija), Veyron galvenais autors bija Hartmut Warkuss un ārējo tika izstrādāta ar Volkswagen Jozef kaban, ar daudz inženieru darbu, ko veic saskaņā ar norādījumiem bijušo Peterbilt inženiera un tagad Bugatti Engineering vadītājs Volfgangs Schreiber.
Auto ir nosaukta pēc tam, kad Francijas autosportists Pierre Veyron, kurš uzvarēja 24 stundu Le Mans 1939, bet sacīkšu sākotnējo Bugatti kompānija. Tas tika nosaukts auto desmitgadi (2000-2009), ko BBC televīzijas programmu Top Gear.
Īpaši variantu skaits ir ražoti, ieskaitot divus Targa galotnēm. 2010 gada decembrī Bugatti sāka piedāvāt potenciālajiem pircējiem iespēju pielāgot eksterjera un interjera krāsu, izmantojot Veyron 16,4 Configurator pieteikumu marque oficiālajā tīmekļa vietnē
BMW
Vācijas austrumos, kādā pamestā bijušās Padomju Savienības bāzē ar Eiropā lielāko Aukstā kara laika militāro lidlauku, kompānijas "BMW" braukšanas skola organizē apmācības šoferiem, kuri savus priekšniekus vadā bruņotos "BMW" automobiļos.
Šajā teritorijā "BMW" braukšanas instruktori māca šoferiem, kā rīkoties dažādās atentāta mēģinājuma situācijās. Mācību ietvaros tiek izspēlēti dažādi notikumu scenāriji – avārijas imitācija, ceļa blokāde, sprādzieni, kā arī uzbrukumi braucošam konvojam. Šādās situācijās instruktori iesaka automobili nežēlot.
MERSEDES
In 1958, Mercedes-Benz noslēdza izplatīšanas līgumu ar Studebaker-Packard un South Bend, Indiana Corporation (ASV), veidotāji Studebaker un Packard markas automašīnu. [3] Saskaņā darījumu, Studebaker ļautu Mercedes-Benz piekļuvi saviem izplatītāju tīklu ASV, rokturi sūtījumiem transportlīdzekļu izplatītājiem, un pretī saņem kompensāciju par katru automašīnu pārdot. Studebaker arī bija atļauts izmantot Vācijas autoražotājs vārdu tās reklāmas, kurā uzsvērts, Studebaker ir kvalitāti, nevis kvantitāti. [Nepieciešama atsauce]
Ja Studebaker stājās neformālas sarunas ar Francijas un ASV autoražotājs Facel Vega par piedāvājumu Facel Vega Excellence modelis ASV, Mercedes-Benz iebilda pret priekšlikumu. Studebaker, kas vajadzīgi, Mercedes-Benz izplatīšanas maksājumi, lai palīdzētu apturēt smagus zaudējumus, kritās vēl rīcības plānu. [Nepieciešama atsauce]
Mercedes-Benz uztur iestādē Studebaker darbu South Bend 1958-1963, kad Studebaker's US darbību izbeigšanu. Daudzi ASV Studebaker tirgotāji pārvērst Mercedes-Benz dīleriem tajā laikā. Ja Studebaker slēdza savu Kanādas darbību un atstāt automašīnu biznesu 1966, atlikušo Studebaker dīleriem bija iespēja konvertēt tirgotāju Mercedes-Benz izplatīšanas līgumiem. [Nepieciešama atsauce]
[Izmainīt šo sadaļu] Meitasuzņēmumi
Mercedes-Benz AMG kļuva par akciju lielākā daļa pieder sadalījumu Mercedes-Benz 1998 [4]. Uzņēmums tika integrēts DaimlerChrysler 1999, [5], un kļuva Mercedes-Benz AMG, kas sākas 1999 gada 1. [6]
[Izmainīt šo sadaļu] Kvalitāte klasifikāciju
Kopš tās darba uzsākšanas, Mercedes-Benz bija saglabājušas savu reputāciju kvalitāti un izturību. Objektīvus pasākumus, par aplūkojot pasažieru transportlīdzekļu - piemēram, JD Power aptaujas, liecina lejupslīde reputācija šajā gadu beigās un 1990.gadu sākumā 2000s kritērijiem. Līdz 2005, Mercedes laiku atpakaļ nozares vidējo sākotnējo kvalitāti, pasākums problēmas pēc pirmo 90 dienu laikā no īpašuma tiesībām, saskaņā ar JD Power. [7] JD Power sākotnējās kvalitātes pētījumā gada pirmajā ceturksnī 2007, Mercedes liecināja nopietnus uzlabojumus, ko pieaugs no 25. līdz 5.vieta, apsteidzot kvalitātes līdera Toyota, un nopelnīt vairākas balvas par savu modeļiem. [8] 2008 Mercedes-Benz sākotnējais kvalitātes novērtējumu jāuzlabo vēl vienu preču zīmi, kas tagad ceturtajā vietā [9]. Papildus tam balva, bet arī saņēma Platīna Augu Kvalitātes balvas par savu Mercedes "Sindelfingen, Vācija montāžas iekārtas. [9] 2009.gada Consumer Reports ar ASV ir mainījusies to uzticamību vērtējumi vairākus Mercedes-Benz transportlīdzekļiem" vidējais ", un ir ieteikt E-klases un S-klases [10].
[Izmainīt šo sadaļu] Uzņēmumu vidējais degvielas patēriņš
Amerikas Savienotajās Valstīs, Mercedes-Benz tika vērtēta ieraksts ASV $ 30660000 par savu lēmumu neatbilst federālā uzņēmumu vidējais degvielas patēriņš standarta 2009 [11]. Atsevišķas Mercedes-Benz vieglo automobiļu, tostarp S550, un visi AMG modeļiem Amerikas Savienotās Valstis pakļauts arī papildu gāzes rīma nodokli [12].
2008 Mercedes bija vissliktākā CO2 vidējo visiem galvenajiem Eiropas ražotājiem, ierindojoties 14. No 14 ražotājiem [13]. Mercedes bija arī visvairāk ražotājs 2007 un 2006 attiecībā uz vidējo CO2 līmeni, ar 181 g un 188 g CO2 emisijas uz vienu km attiecīgi [14].
PALDIE PAR UZMANIBU