ir tāda kolosāla firmiņa pasaulē!,4
30
3
kur ražo smukas un lietderīgas mašīnas!
Nav jau nekāds sīkulis tas WaterCar "Python" (Pitons, kabriolets tipa mašiņš) vai "Gator" (Aligators, `dipveidīgais radījums), katram iekšā ir Corvette LS V-8 dzinējs! A tie mazāki par 5 litri darba tilpumu reti kad ir sastopami. Teikšu tikai, ka pa ceļu šīs amfībijas (Python vai Gator) līdz 100 km/h ieskrienas 4,5 sekundēs. Acīmredzot tāpēc arī cena tāda (sk. zemāk)...
Reklāma
Python. Pitons, latviski runājot.
Pirms ēšanas mazgājiet kājas! Kamēr mazgāsiet kājas, rokas pašas nomazgāsies :)
Tā viņas top pamazām gatavas...
Reklāma
Gator. Ja burtiski, tad - Aligators džipveidīgais.
Saucas tā iestāde WaterCar, un piepelnās viņi, taisot un tirgojot amfībijas. Lokācija - ASV, Kalifornijā, Fountain Valley (vietvārdi vispār jau netulkojas, bet - lai ir Strūklaku Ieleja :)
Firma darbojas jau 40 gadus, būvējot un restaurējot visdažādākās automašīnas un laivas. Pirms 20 gadiem Deivs Mārčs ievēroja, ka mašinu un laivu dizainā ir daudz kas kopīgs. Viņš ķērās pie lietas un tagad WaterCar ražo divu pamattipu amfībijmašīnas, kā arī izpildās visvisādi, lai tikai nopelnītu - viens eksemplārs maksā ap 200 000 dolāru, latos tas sanāks arī ap 200 000, ja Jūs iedomāsities to vest uz šejieni (transportēšana, nodokļi, tiri-piri). A tur, štatos, samaksāsiet tikai ap 105 tūkstošiem Ls. Izdevīgi būt amerikānim, vai ne? Viņi nepārmaksā!
es atcerējos sensenu stāstu par Volkswagen izdarībām kara laikā. Šie vērmahta vajadzībām ražoja (no 1942 gada rudens līdz 1944 gada vasarai) krietni vien prastākus vāģīšus - Volkswagen Typ 166 (Schwimmwagen) amfībijas.
Reklāma
Karalaikā tika ap 14000 tādu izgatavots, mūsdienās vairāki simti ir saglabājušies un lielā vērtē pie medniekiem un makšķerniekiem ir.
Vēl vairāk tos vērtē veco auto kolekcionāri, kuri tās restaurē un gandrīz vai izlaiza, lai palielītos pārējiem "re, man tāda ir!"