Ārvalstu mediji vēsta, ka GT-R šoreiz Nirburgringas trases apli veicis 7 minūtēs un 26,7 sekundēs, kas ir par 86 sekundes simtdaļām ātrāk nekā rekords, ko GT-R uzstādīja šā gada aprīļa vidū. Iepriekšējos rekordus GT-R uzstādīja attiecīgi aizpagājušajā gadā (7 minūtes un 38 sekundes) un pērn (7 minūtes un 29 sekundes). Par pēdējo rezultātu starp Nissan un Porsche pat izcēlās tādas kā domstarpības, jo vācieši ir pārliecināti, ka tik ātri Nirburgringas apli ar standarta GT-R nobraukt nav iespējams.
Tiek ziņots, ka jaunāko rekordu uzstādījis standarta Nissan GT-R, kurš no sērijveida modeļa atšķīries viena ar vieglmetāla diskiem, kas citkārt paredzēti tikai šā paša modeļa SpecV versijai. Tāpat var atzīmēt, ka pēdējiem diviem rekorda mēģinājumiem Nirburgringā bija nogādātas modernizētās GT-R automašīnas ar 6 cilindru twin-turbo motoru, kurš attīsta 485 zirgspēkus, uzlabotu balstiekārtu un pārnesumkārbu. Pirmos divus rekordus Nissan uzstādīja ar GT-R sākotnējās versijas automobiļiem, kas oficiāli skaitās par 5 ZS vājāki, turklāt tiem bija uzmontētas citas riepas.
Nissan nākamais mērķis ir ar GT-R pārspēt 638 zirgspēkus spēcīgās Corvette ZR1 rezultātu - 7 minūtes un 26,4 sekundes.
Tiek ziņots, ka jaunāko rekordu uzstādījis standarta Nissan GT-R, kurš no sērijveida modeļa atšķīries viena ar vieglmetāla diskiem, kas citkārt paredzēti tikai šā paša modeļa SpecV versijai. Tāpat var atzīmēt, ka pēdējiem diviem rekorda mēģinājumiem Nirburgringā bija nogādātas modernizētās GT-R automašīnas ar 6 cilindru twin-turbo motoru, kurš attīsta 485 zirgspēkus, uzlabotu balstiekārtu un pārnesumkārbu. Pirmos divus rekordus Nissan uzstādīja ar GT-R sākotnējās versijas automobiļiem, kas oficiāli skaitās par 5 ZS vājāki, turklāt tiem bija uzmontētas citas riepas.
Nissan nākamais mērķis ir ar GT-R pārspēt 638 zirgspēkus spēcīgās Corvette ZR1 rezultātu - 7 minūtes un 26,4 sekundes.