domājams, ka no manis sagaidāma šāda rakstu sērija, šoreiz tiks apskatīta Alfa Romeo RL sērija, cerams, ka būs interesanti palasīt, nu vismaz automīļiem ;)
Alfas rūpnīca tika dibināta 1910. gadā un uzsāka savu darbību ražojot kabrioletus ar 24zs dzinējiem, kuru dizaina autors bija Džuzepe Merosi. Tas tika ražots dažādās konfigurācijās un piedalījās slavenajā Sicīlijas garās distances izturības testā 1911. gadā. Šis solis atnesa zīmolam atpazīstamību. Bet pirmais pasaules karš pārtrauca vieglo automašīnu ražošanu, jo kara laikā Alfa ražoja militāro aprīkojumu.
Alfa Romeo RL. 1920. gadā pārsauktā Alfa Romeo rūpnīca atsāka vieglo auto būvēšanu, pārsvarā gan no pāri palikušajām detaļām, kas tika atstātas mētājamies apkārt kopš 1915. gada. Ar jaunu modeli alfa iepazīstināja 1922.gadā, arī dizainera Džuzepes Merosi vadībā, tam bija jānostiprina Alfas reputācija kā lielisku sporta auto ražotāju. RL sērija bija nekvalificēts panākums ar vairāk nekā 2600 saražotiem auto piecos gados.Tika ražotas trīs versijas - Normale, Turismo un Sport - izmantojot bieži sastopamo praksi, izmantot vienu šasijas bāzi priekš dažādiem virsbūvju tipiem. Tas parasti tika izmantots vagonbūvē, kur uz vienas bāzes lika dažādus virbūvju veidus. Šī kreatīvā pieeja bija perfekti piemērota itāļu tempermentam un ārējais izskats, kas pārņēma priekšroku, dizaina kompānija, ko radīja Ugo Zagato 1923.gadā, kas joprojām darbojas Milānā. Sākotnēji Zagato bija pazīstams kā ātrgaitas, lieljaudas mašīnu būvētājs, kuras bija ar plūdlīnijām un aerodinamiski efektīvas - viņa reputācija tika nostiprināta 1926. gadā ar satriecošo Alfa Romeo RL Supersport Zagato. Šī atraktīvā divu durvju kupeja nozīmīgi palielināja RL izplatību, pati kupeja bija ekskulzīva un dārga, tika saražoti tikai 88 eksemplāri. Zagato nebija monopols RL pārbūves tirgu, jo vagonbūvētāji Castagna jau bija uzbūvējuši pulēta alumīnija RL Supersport Castagna 1925. gadā. Tiesa tas nebija tik ātrs kā Zagato būvētais, bet arī bija iespaidīgs papildīnājums Alfas augsti vērtētajai RL sērijai.
RL sērijas Normale bija aprīkota 3 litru, sešu cilindru rindas dzinēju ar 56 zs dzinēju, Turismo ar 61 zs dzinēju un sport tika aprīkota ar 71zs jaudīgu dzinēju
Zagato pārbūvētajai Alfai pašmasa ir 1550kg, aprīkota ar 3 litru, rindas, sešu cilindru 89 zs jaudīgu dzinēju, tā spēj sasniegt 150km/h. Šo auto ražoja no 1922. - 1927. gadam.
Vēl jums vajadzētu zināt, kas viens no sacīkšu braucējiem kas alfas komanda guva panākumus 1923 gadā, stūrējot RL targa florino, bija jauns talantīgs puisis vārdā Enzo Ferrari.