Velkam nost, var būt grūti jo 2 gultņi tomēr, pirmas iznāca viegli ārā, otrs nenāca vispār ārā.
Diezgan smagi atšķīrās 2mm no disku diametra.
Velkam nost, var būt grūti jo 2 gultņi tomēr, pirmas iznāca viegli ārā, otrs nenāca vispār ārā.
Diezgan smagi atšķīrās 2mm no disku diametra.
Pie virpotāja piektdienā marš prom. 15:00 vēl strādāja, bet dažu minūšu jautājums un viss čikiniekā.
Liekam virsū, bet arī prātīgi, lai nesačakarētu gultņus utt.
Skrūvējam un kārtīgi novelkam:
kārtīgi izgrozam, lai gultņi iesēžas savās vietās:
pagriežam vaļā, lai var aizsist ciet kantīti ( lai neskrūvējas vaļā ).
Ja būs pa stingru novilkts: tad gultņi sadils ātrāk, ja būs pa vaļīgu tad tas pats. Ir jābūt čujam
Uzliekam bremžu disku, un tad suportu liekot, labāk izņemt klučus ārā, jo vieglāk uzlikt ir!
Gatavs, iepozējam un miers.
Pie ugunsdzēsības torņa!
Tas arī viss, gan jau vēl kādu reizi kāds raksts sanāks. Iespējams pavasarī sāksies viens motocikla projektiņš!
es savu v70 2l turbo kuti ari nedaudz gatavoju ziemai :)
zel ka man priekspiedzina :(
es pareizi sapratu, ka uzliki vw diskus, bet tiem ir 4x100, a vaz`am ir 4x98 ?!
Vai virpot stupicas bija prātīgi??? Jo tagad metāls tai gultņa sēžas vietā ir plānāks, un līdz ar to tā vieta ir kļuvusi neizturīgāka!!! Jo konstruktori būvējot auto tomēr veic virkni aprēķinu konkrētiem mezgliem lai garantētu to drošību un izturību!!! Ka nesanāk tā kā ar maksimas nesošajām konstrukcijām!!!