Pirmie VW CORRADO modeļi tika aprīkoti ar 1.8i 16v dzinējiem 136 z.s. un G-60 kompresordzinējiem ar 160 z.s.
1989.gadā ar VW CORRADO tika iepazīstinātas Eiropa, Lielbritānija un Kanāda.
1990.gadā ar VW CORRADO tiek iepazīstinātas Amerikas Savienotās Valstis.
Sākot ar šo gadu VW CORRADO priekšējās bremzes bija aprīkotas ar ventilējamiem bremžu diskiem. Standartā CORRADO tika aprikots ar 15" lietiem diskiem un 195/50HR15 Pirelli P600 riepām.
Aktīvais aerodinamiskais aizmugurējais spoileris, kurš automātiski pacēlās pie ~ 72 km/h un nolaidās pie ~ 20 km/h, saņēma kritiku par aizmugurējā skata aizsegšanu, pie kam tā efektivitāte kļuva nozīmīga tikai pārsniedzot atļautos ātruma limitus. VW CORRADO aizmugurējie sēdekļi tika slavēti to komforta un praktiskuma dēļ - tajā varēja ļoti ērti sēdēt divi pieaugušie, kas šādas klases auto nebija bieža parādība.
1990.gada beigās 1.8i 16v dzinējs, kurš darbojas ar 98 benzīnu, tika nomainīts ar jaunās paaudzes 2.0i 16v dzinēju, kurš darbojas ar 95 benzīnu. Šis dzinējs bija pietiekami populārs un to izmantoja arī VW PASSAT MK III un VW GOLF MK III modeļos.
1991.gadā ASV tirgū tiek piedāvāti modeļi ar 4 pakāpju automātisko pārnesumkārbu cerībā paplašināt mērā auditoriju. Pēc "AutoWeek" testiem, automāts bija labāka alternatīva visai neprecīzajai 5 pakāpju mehāniskajai pārnesumkārbai. Līdz 60 jūdzes stundā (97 km/h) ar automātisko kārbu varēja ieskrieties 7.7 sekundēs, kas, kā testi liecināja, bija ātrāk nekā ar mehānisko kārbu. VOLKSWAGEN Vācijā testu nolūkos izlaida VW CORRADO G60 CABRIOLET. Oficiālie foto parādīja, ka aizmugurējie sēdekļi tika izņemti, lai atbrīvotu vietu jumtam - iespējamais iemesls, kāpēc testa auto nekad tā arī netika palaists sērijveida ražošanā.
Sākot ar 1992.gada otro pusi parādījās ilgi gaidītais VR 6 dzinējs, bet, diemžēl, ne ar 4 vārstiem uz cilindru, bet tikai ar 2 vārstiem. Līdz šim šis 2.9 litru 190 z.s. dzinējs skaitās viens no labākajiem "VOLKSWAGEN" firmas dzinējiem ar lielu jaudu un augstiem resursiem, bet viens no lielākajiem šī dzinēja trūkumiem ir zems griezes moments uz zemiem un vidējiem apgriezieniem. Tas traucēja aktīvi braukt pilsētā un tikai uz autobāna tas varēja parādīt savu jaudu.
CORRADO VR6 bija labākais savā klasē paātrinājumā līdz 60 jūdzēm stundā (97 km/h)
Žurnāls "Car and Driver" uzrādīja ātrāko laiku 6.4 sekundes un maksimālo ātrumu 141 jūdze stundā (227 km/h).
1992. gada VW CORRADO VR6/SLC bāzes cena bija 21840 dolāri. Kā papildus aprīkojums bija pieejams: automātiskā pārnesumkārba, salona ādas apdare, elektriskā lūka un gaisa kondicionētājs.
1993.gadaa tika pārtraukta G-60 dzinēja ražošana. Kompresora modernizācija prasīja lielus līdzekļus un tai pašā laikā sāka samazināties modeļa pārdošanas reitings. Lai to paceltu vajadzēja modeli modernizēt, bet koncerns VAG nebija spējīgs realizēt visas programmas (AUDI modeļu maina, VW PASSAT, jaunie SEAT projekti utt) un tomēr, lai paceltu "CORRADO" reitingu parādījās jauns 2.0i 8v dzinējs ar jaudu 115 z.s. CORRADO ASV tirgū bija pieejams - Black, Flash Red, Classic Green, Dark Burgundy Pearl un Satin Silver virsbūves krasu gammām. Smilškrāsas vai melna ādas salonā apdare tika piedavāta kā papildus aprīkojums.
1993.gada modelim VW nedaudz uzlaboja iekšējo un ārējo izskatu - CORRADO ieguva pārveidotu instrumentu paneļa pamatni ar sarkanas krāsas indikatoru bultām, HVAC-stila klimata kontroles sekcija nomainīja horizontālo kontroles sekciju, centrālajā konsoles daļā tika ievietoti divi papildus indikatori (eļļas spiediena un voltmetrs), durvīs iebūvēto skaļruņu pastiprinātāji tika pārvietoti uz auto audio sistēmu, pirmo reizi kā papildus aprīkojums tika piedāvāts bagāžniekā iemontēts CD mainītājs. 1994. gads bija pēdējais, kad CORRADO tika tirgots ASV. Parādījās arī jauna krāsa – Mulberry Metallic.
1995.gads.Šis bija pēdējais gads, kad tika ražoti CORRADO. Speciāls jubilejas modelis no 500 automašīnām CORRADO STORM VR6 - tika ražots tikai Eiropas un Lielbritānijas tirgiem. Šis modelis bija Aqua Blue Pearl Metallic krāsā, ar 6-staru BBS diskiem, ādas interjeru, lūku, Sony audio sistēmu un ar pulētu hroma Storm/VR6 emblēmu.
Bez īpašiem notikumiem līdz gada beigām CORRADO jau bija pazudis no VW izstāžu un tirdzniecības zālēm.
Septiņu gadu laikā Karmann izlaida 97521 VW CORRADO.
Video nekas iipash nav bet lai buutu neliels priekshtats par sho auto!!