Kaut kad vasaras beigās izdomāju, ka no trīsriteņa vajadzētu pārkāpt uz divriteni, tad nu vilku laukā, vairākus gadus noskatīto, motociklu Voshod2. Motocikls netiks restaurēts, bet savests tikai braucamā stāvoklī, lai būtu ko drāst pa laukiem.
Kaut kad vasaras beigās izdomāju, ka no trīsriteņa vajadzētu pārkāpt uz divriteni, tad nu vilku laukā, vairākus gadus noskatīto, motociklu Voshod2. Motocikls netiks restaurēts, bet savests tikai braucamā stāvoklī, lai būtu ko drāst pa laukiem.
Tāds nu viņš bija sākumā, noķēzīts ar baložu izkārnījumiem, bez priekšējā ripuļa, bet galvenais ar Jawas bāku.
Ar spēcīgu raksturu un dižāmuru motors tika demontēts.
Tad, kad metu pie malas savu spēcīgo raksturu ar visu dižāmuru, varēju sākt meklēt problēmas.
Te jau sākas pašrocīga pornogrāfija, jo pieredze bija gaužam maz šadu motoru remontēšanā.
Pie reizes noflleksēju nost piemetināto zobratu, kurš bija mazliet apdilis
Pēc pusstundas čakarēšanās tiku klāt galvanajam vaininiekam....
Lūk arī vaininieks tai visai epopejai
Izgriezu jaunas blīves, nomainīju virzuli, virzuļa pirkstu un gredzenus, saliku atpakaļ motoru un uz ātru roku pievārīju jaunos motora stiprinājumus, jo vecie bija sapuvuši + mana meistarība motora izņemšanā
Pēc vairāku stundu treniņa un vēl vairāk cigaretēm, tomēr motorītis ar kodīgu dūmu mākoni ierūcējās, pēc testa brauciena sapratu, ka motors būs velreiz jajauc, jo raustās 4 pārnesums (voshod slimība).
Vēl sapratu to, ka šis karburators nederēs, jo man nav nekāds forsētais motors.
šrots protams riktīgs, bet pluss ka vismaz kaut ko kāds normālu dara!
Labi, ka spokos vismaz kāds ar kaut ko tādu vēl nodarbojas ! Protams varēji arī vizuālajam pielikt roku, bet galvenais ir ņemties . Pats zinu par ko runāju . Vasarā vajadzēs pabeigt savu 638stoto pabeigt pilnībā un Fātera 2M sataisīt un pielikt roku vizuālajam . Un ja kāds saka, ka tas ir šrots tad viņam galvā ir salmi ! Šī tehnika ir bijusi uzticama mūsu vectēviem un tēviem un tā nekad mūžā nebūs šrots un to vajaga novērtēt ! Ceru, ka darbu taisies turpināt un veco '' vosīti '' dabūt tādu kāds viņš ir bijis agrāk, jo siltā vasaras svētdienas vakarā ar tādu izbraukt ir neaprakstāmi ! Vēlu veiksmi turpmākajos darbos un gaidīšu no tavas puses vēl rakstus !
Kā jau raksta sākumā minēju ''Motocikls netiks restaurēts, bet savests tikai braucamā stāvoklī'', jo no tā motocikla nesanāks nekāda restaurēšana.
Galvenais jau tas sajutas ,kad kaut ko sakjile un vari pavizinaties.Ja jau esi ticis lidz numuram un vari normali ripinat ,ko vel vajag ...
Kas tad te... Viens vienkāršs karburatoriņš... Būtu tev kāds 4 podnieks ar 4 keihin karburatoriem, tad tu gan būtu nojājies un nesaregulētu... Jo bez stenda un iemaņām 4 karbuļus saregulēt - nu nekādi... Bet nu krievu tehnika, lai cik viss būtu pedantiski un perfekti salikts, tā vienmēr niķosies un lāga uzticama nebūs...
Ļoti pozitīvi, ka cilvēks cenšās, bet es nedaudz nesaprotu šo ņemšanos ap krievu grabažām!! Mūsdienās taču pat normāli moči maksā smieklu naudu un ja paveicās var arī ko labu nopirkt. Es vispār negribēju pirkt moci, bet kaut kā gadījās, ka kolēģis piedāvāja ļoti retu honda VFR 400 R par ļoti smieklīgu naudu 400 EUR, es nopirku un praktiski neko neesmu daŗijis mocim un tā ik pēc diviem gadiem izeju apskati bez problēmām. Katru pavasari 30 minūtēs dabūnu pie dziesmas un visu vasaru nekādu problēmu - braukā tik. Es teiktu - netērē laiku uz šo - meklē kārtīgu dzelzi.