Volvo 960 razosanu uzsāka 1990 gada rudenī. Kad Volvo nāca klajā savu jauno auto 960 tas aizstāja iepriekshejo Volvo 760.
Volvo 760 bija vienrindas 6-cilindru dzinējs ar alumīnija cilindru bloku un Galvano sadales vārpstu kas saistīta ar 4 vārstiem uz cilindru. Šis dzinējs bija pirmais posms pavisam jaunās paaudzes vienrindas motoriem, kas saakot ar 960 pārtapa jaunā sērijaa 5 cilindru un 4-cilindru vienībām.
Volvo 960 arī nāca klajā ar vairākiem jauniem drošības elementiem, tostarp trīs punktu drošības jostas un regulējami galvas balsti aizmugurējam sēdeklim. Volvo bija pirmais auto ražotājs pasaulē, kas piedāvāja šos līdzekļus.
Integrēts bērnu sēdeklis kas iebūvējams aizmugurējā sēdeklī, tas deva iespēju uzlabot jauno automobiļu drošības līmeni.
Un par sho volvo ieguva "Prince Michael Road Safety Award" un "Autocar & Motor" balvu par labāko auto drošības funkciju jomā.
1995 gadā tika 960 modelim veikts visaptverošs feislifts. Priekšā bija viss lielakas izmainjas, un tas tika apdavinats ar pilnīgi jaunu 2,5 litru 6 cilindru dzinēju kas papildinaja iepriekshejo motoru klaastu.
1991 - 2.8 L 154 zs (115 kW) PRV V6
1992 - 94: 2.9L 204 zs (152 kW)
1995-97 - 2.5L 170 zs (130 kW) I6
1995-97 (M90) 2.9L 180 zs (130 kW)
Un vel dazi turbo motori par kuriem praktiski nav informacijas.
2.0 Turbo bija razots italijai vareja but zem 200 zs. :D
Un man vienreiz bija partapijies 2.3 turbo Kuram ari nebija vairak ka 200 zs
Vēl viena jauna iezīme 1995 izlaidumam bija jaunākās paaudzes progresīvaa multilink aizmugurējā piekare no sedana.
Pectam 960 Volvo Estate 1997.gadāpartapa par Volvo V90 Un sedans par S90
Volvo 9601
7
0
Reklāma
Reklāma