Tika restaurēti abi sajūga cilindrīši,jo tomēr bez sajūga nav aršana
Jaunais radiators ieinstalēts. Intercooleris gan stāv vecais, bet ne uz ilgu laiku. Vasara tomēr nāks ar karstumu un lieki karsēt motoru negribas
Tika restaurēti abi sajūga cilindrīši,jo tomēr bez sajūga nav aršana
Jaunais radiators ieinstalēts. Intercooleris gan stāv vecais, bet ne uz ilgu laiku. Vasara tomēr nāks ar karstumu un lieki karsēt motoru negribas
Kloķenes stāvokļa devējs. Bija aizdomas ka vecais kautko murgo,tāpēc tika paņemts šis.
Tagad sākas īstais aizkulišu stāsts- galva tika pakļauta ilgai un mērķtiecīgai spīdzināšanai. Darbs ievilkās no vēla vakara līdz vēlai pēcpusdienai...
Ieplūde šķērzgriezumā. Lai pašiem rodas priekšstats par to,kas īsti darāms. Darbs dara darītāju, bet fleksis un urbis dara brīnumus.
Zviedri jau sen izdomājuši,kā izlabot senāk pielaisto kļūdu un pēc viņu precīzajām norādēm arī vadāmies.
Divas galvas ir labāk nekā viena, īpaši pie mūsu eksperimentiem :D
Pirmie mēģinājumi. Nav jau tā ka būtu kautkas slikts, bet zviedru metāls ir ciets pretinieks.
Pulējam pulējam un pulējam....
Principā pašiem to visu darot, tiek ietaupīts labs žūksnītis un ietrenētas rokas. Arī zināšanu lauks tiek paplašināts zvērā :))
Izbaudīju rakstu, garšoja lieliski ;)) Lai labi griežas, un ne tikai bīdelītis !
Tie komentāri ir vienkārši izcili,šitais raksts no rīta pie kafijas liek domāt par iešanu uz garažu,nevisw uz darbu.
Jā, raksts ir fantastisks,šīberi rauj nost ! Tirpoņa pa kauliem skriem un nagi sāk niezēt saveidot kko tamlīdzīgu. Prieks ka veči nenoraksta autiņu uz tolmetu,bet gan dod otro dzīvi, nežēlo ne savas rokas, ne laika un metās tajā iekšā! Komentāri arī ir super. Paldies par rakstu, kas iedvesmo!
Vieglāks spararats nedod pilnīgi nemaz nedz griezi nedz jaudu. Ko tas dara ir samazina rotējošās masas svaru un līdz ar to motoram ir vieglāk iegriezties. Jaudas rādītājus tas neietekmē. Kā domā degvielas/aizdedzes karti piekoriģēt jaunajiem/topošajiem modiem?