Starp ārējā dizaina modifikācijām var minēt jaunus bamperus, alumīnija spoileri, īpašus 20'' riteņu diskus un virsbūves krāsojumu, savukārt Passat CC konceptauto salonā ir melnas ādas apdare, Recaro sporta sēdekļi un matēti melna apdare, kas mijas ar klavierlakas elementiem.Tomēr, kā jau minēts, izskats nav galvenais šā izstādes objekta trumpis - uzmanība jāpievērš tehnoloģijām. Runa ir par 2 litru TSI dzinēju, kurš apgādāts ar APR trīs pakāpju turbo sistēmu ar trim darbības režīmiem.
Ekonomiskajā režīmā dzinējs attīsta 222 zirgspēkus un 320 Nm, bet patēriņš ir visnotaļ pieklājīgs - 7,1 litrs uz 100 kilometriem šosejas režīmā un 8,7 l/100 km pilsētā. GT režīmā jauda palielinās līdz 252 ZS, bet griezes moments sasniedz 363 Nm, savukārt pilnas jaudas režīmā motors attīsta 311 ZS un 424 Nm. Par to, kāds ir patēriņš abos intensīvākajos darbības režīmos, precīzu datu nav.
Paralēli turbosistēmas tūningam Volkswagen Amerikas nodaļa parūpējusies arī par atbilstošu balstiekārtu, kā arī augstākas veiktspējas bremžu sistēmu, kas izstrādāta sadarbībā ar Brembo