Lietas, kas var nokaitināt.
Apdares elementi - Tie loti ātri nokalpojās. Būs ļoti grūti atrast lietotu šo modeli ar nenoskrāpētu, nenobružātu gaismas slēdzi vai durvīs logu pacēlāju mehānisma plastmasu.
Sēdekļu apsilde - Bieža parādība šiem lietotiem auto modeļiem, ir kad sedekļu apsilde vairs nedarbojās.
Dzinēja aizsargs - Dzineja pannas šiem modeļiem bija trauslas un bieži vien karājās pa auto apakšu.
Metāla aizsargs - Līdz ar bremžu diskiem un klučiem būs nepieciešams arī mainīt to aizsarga metālu.
Dzinējs - Ir izturīgs! Bet tomēr ļoti rūpīgi jāseko līdzi zobsiksnas maiņas intervālam.
Tehniskie dati.
1.9 TDI modelim
Motors - rindā novietoti četri cilindri/priekšā, šķērsvirzienā Vārsti/sadales vārpstas - 2 uz cilindru/1 Motora darba tilpums - 1896 cm3 Jauda - 74 kW (101ZS) pie 4000 apgr./min Maksimālais ātrums - 188 km/h 0-100 km/h - 12.5 s
Rezerves detaļu cenas.
Ģenerātors - 250 EUR Starteris - 200 EUR Ūdenssūknis - 50 EUR Zobsiksnas komplets - 130 EUR Izpūtejs - 85 EUR Priekšējais spārns (nekrāsots) - 35 EUR Bremžu diski un kluči priekšā - 90 EUR
Kopvērtējums: Ne velti VW Golf IV ir pārdotākais kompakās klases spēkrats tā dzimtenē Vācijā. Tam ir komfortabla gaita, dinamiski un ekonomiski dīzeļdzinēji un ar Variant virsbūvē arī ietilpīgs bagāžas nodalijums. Lietoto auto tirgū ceturtās paaudzes Golf cena ir augsta, tāpēc rūpīgi jāizvērtē katrs piedāvajums un cenas adekvātums.