Sveicieenss! Atgriežos ierindā un raksta slejās. Kas jauns?
Aiziet! Mazliet pamainījušies plāni un vīzijas. Meklējot ļoti sadilušās Gaz 51 detaļas, uzgāju Fantastisku "Īso"Gaz 52-04. (Tā pat kā gaz 51-6 cilindri rindā (pagaidām), atsperes ar pirskstiem. Bet atšķirības; bremzes ar vakuma pastiprinātāju, aizmugurējais tilts monolīts -ar ātru reduktora maiņu. Auto ar mazu noskrējienu. Jo auto bijis sanitārās dezinfekcijas iekārtas vadātājs. Pēc nostāstiem - tie vairāk stāvējuši uz "vakts". Un tas atspoguļojas; kabīne laba, atsperes, kronšteini nesadiluši, interjers kā no rūpncas. Arī ritošā daļa; bremžu loki kā jauni,vakuma pastirpinātājs,karājošais gūltnis -pēc skata kā no skatoga. Pat ņemot vērā faktu- auto stāvējis 10 gadus zem klajas debess...
Pa šo laiku kopš iegādes; auto ir iedarbināts. Tad esmu sācis kustošo, maināmo detaļu maiņu;(aizmugures atsperēm samainīti pirksti,bukses,bremžu cilindri, un galvenais cilindrs).Tagad atlikusi priekša; priekšejais tilts-Pirksti, bukses, bremzes,utml....
Šim projektam nežēloju labas lietas. Esmu uzgājis ļoti labu veikalu Rīgā, kurā iegriežoties, nespēju nobrīnīties, par tur atrodamajām rezerves daļām padomju kravas automobīļiem. Tā ir mana paradīze...