Visādi ir dzīvē gājis, augšup lejup un tā tālāk, piedāvāju ieskatu manā personīgajā automašīnu kolekcijā, protams neviena no zemāk bildēs apskatāmajām mašīnām vairs nav manā īpašumā - bet atmiņas paliek un neizgaist...
Visādi ir dzīvē gājis, augšup lejup un tā tālāk, piedāvāju ieskatu manā personīgajā automašīnu kolekcijā, protams neviena no zemāk bildēs apskatāmajām mašīnām vairs nav manā īpašumā - bet atmiņas paliek un neizgaist...
Kā jau 80to gadu bērns, iesāku savu kolekciju ar ''Žiku''. mūsu kāzu '' Limuzīns'' 2001 gadā. Daudz darba tika ieguldīts, pārmetināts, pārkrāsots, lūka, mūzika utt. Arī motors pēcāk tika iekrāmēts 1,6L no 3šā žiguļa. Vēlāk sencis nošķīla - žēl bija, bet nu ko darīt?
Gangster Opelis - no attāluma pēc 190 merša izskatījās, bet nu tāds šķūnings baigais bija! šim gan nepaveicās - vienā jaukā ziemīgi sniegotā novembrī iekļuvu avārijas situācijā, no kuras iznākums bija mašīnu norakstīt... :)
No opeļa pārkāpjot Audi ar 2,3 dzinēju bija kā diena pret nakti... vēl tajos laikos kad Rīgā un apkārtnē dragreisi tika rīkoti uz urrā! Pats pāris reizies uzskrējos ar kādu, bet laikam jau veselais saprāts un nevēlēšanās nogalināt auto mani piebremzēja. Šo gan pārdevu.
Laiki mainās, sievuks nolika tiesības, ģimenē pieaugums jau bij plānā, nācās pāriet uz kaut ko ģimeniskāku.
Šis auto izbaudīja divas kāzas, vienā reizē kā vedēju auto, otrajā vienkārši kā jaunā pāra auto.
Sievuks gozējas... Datums uz bildes gan nepareizs.
Ja Chrysler, tad Chrysler... Ziedu laikos paņēmu pilnīgi Jaunu auto no salona. 2.7 L v6 200zs motors rūcēja kā bitīte, bet kad vajadzēja, arī ierēcās kā zvērs... ļoti komfortabls ģimenes sedans.
No cita leņķa.
Sievai tik ļoti vajadzēja braukāt, ka tikai darba vajadzībām tika iegādāts audi B4, fonā redzamais.
atceros, ka mēs senča kapeikai arī no 1,2 (eksporta variants) iestūķējām 1,6 dzinēju, vēl papildus ielikām citu reduktoru, un vollā, uz 180kmh vilka. muterei bija 2014 ar 1,3 dzinēju, tam iebāzām 1,5dzinēju kopā ar 5ātrumu+R kārbu, tas arī gāja lopā.
Vēl tagad atceros, ka motoru varēju izraut viens pats ar divām vecām ķīļsiksnām, uzreiz apakšā dēļus, iekšā gan bija čakars, jo bija jāuzliek uz padušķām - no sākuma uz vienu, pēc tam brutāli ar lomikiem spieda motoru, lai otru dabūtu virsū.