Sveiki, vissiem kas dotajā bridī pavada savu laiku pie ekrāniem vai nu lielākiem vai mazākiem.
Šis ir kāds 5. raksts no manim, nu jau kā iet piektaisa gads kops darbojos nozarē "autokrāsotājs" , neviens kārtīgs meistars neteiks ka viņš zin vissu par auto krāsošanu jo vissu zināt šeit ir neiespējami gan 5 gan 30 gados, manā gadījumā varu teikt ka esmu ļoti lietas kursā par to kas un kā jādara, jo savos 5 gados profesijā esmu strādājies vairāk kā 8 stundas dienā un nēsmu sācis vietā kur darba apstākļi ir kā dīler centrā, toties runājot par kvalitāti, tad nēsmu ievērojis atšķirību starp labu meistaru sava garāžā un labu meistaru dīler centra, tā tad varat droši ticēt tam kas un kā jādara arī no manīm ;)
šis raksts būs par vēlvienu bmw e39, auto kuram rūsu var pielīdzināt kā pirmatnējam opelim ..
Vēl viens E3926
Šī bilde parāda pirmo defektu kas jāizlabo un tie ir atsitumi uz motora pārsega,
protams neizmirstamās vietas sliekšņi
durvju apakša pasažiera durvīm un es uzsveru ka tieši pasažiera durvīm viņa būs noteikti ;)
Bagāžnieks ir neizmirstama lieta kuru labāku un normālos ciparos pat jaunu neizdosies nopirkt tādēļ braukt pa auto kapsētām ir diezgan bezcerīgs variants,
protams jau sataisītu var nopirkt bet nezinās jau cik ilgi viņš turēs.
otrs slieksnis..
auto lukturiem ir paradzēta pulēšana, jau brīdināju īpašnieku ka viņi ir lakoti ar matēto laku un ļoti spīdēt viņi nespīdēs bet darīšu ko varēšu
nu jau sākas pirmais etaps remontam, vissu iespējamo rūsu ir jādabūn ārā, vai nu to darīt ar flekša slīpējamo ripu, drāšu birsti, frēzi vai smilšu strūklu, pēc kuras visas kabatas un ne tikkai tās kuras ir no audumua būs smiltīs :D
protams ja nav speciāla kamera un apģērbs, kas jau nozīmē zināmā mērā biznesu bīdīt uz smilšošanu
svarīgi ir atstāt kaut nedaudz satura, pat ja vissa rūsa netiek izņemta citādāk būs jāmetina un tas sadārdzinās procesu - protams ja mēs runājam par kaut kādu kvalitāti