Vēl nebijis auto apskats + ar kādu auto copēt meitenes?30
Kraislers
Šajā sarakstā visdīvainākā kompānija. It kā nekā dīvaina - radīta 1925.gadā, kļuva par vienu no lielākajām Amerikas, kā arī pasaules kompānijām, pat kraislerim pieder tādas pazīstamas kompānijas kā JEEP un DODGE. 1928.gadā pat Valters Kraislers atvēra Kraisler kompānijai apakšfirmu Plymouth.
Kraisler jau no saviem pirmssākumiem rīkoja eksperimentus. Laida visādas stulbības, dīvainības. Dažreiz jaunums aizgāja uz urrā ( piemēram - kraisler ( plymouth) uztaisīja pirmo minivenu pasaulē) , bet dažreiz sanāca čiks.
Kopš 70.ajiem gadiem kraislers bija bankrotējis divas reizes un abas reizes to izglāba ASV valsts. Tad kraisleris nolēma apvienoties ar Daimler Benz, bet izrādījās, ka Daimler to pārņēma, bet tad pameta kā lētu ieleni. Tagad kraisleris ar savām meitas kompānijām ir apvienojies ar Fiat.
Tagad pa ielām braukā divu vedu kraisler ražojuma automašīnas. Vieni ir gangsteru un reperu automobīļi, otri ir - miniveni. Tāpēc es nesaprotu, priekš kādas mērķauditorijas kraisler kompānija ražo savus šedevrus? Priekš gangsteriem ar ģimenēm?
Ja gribi copēt meitenes, izvēlies gangstera automobīli, vislabāk der c300, var arī pt cruiser, ja tev ir platmale un zelta ķēde ap kaklu ( vismaz - plastmasas zelta) .
Škoda.
Pat nosaukums uzreiz vieš asociācijas ar vārdu - skāde. Auto nav slikts, ja vien nebūtu tik skumīgs, lēts, parasts un garlaicīgs.
Pat ja Škoda uztaisīs tagad kādu miljonu vērtu superkāru vai limuzīnu, to vairs neuztvers nopietni. Reputācija ir iesakņojusies - lētā gala auto....
Arī ar Škodu VAR copēt meitenes. Galvenais noteikums - auto vajag atstāt tālāk un nevienai neteikt, ka tas ir tavs auto.
Var pat, ejot garām, pateikt - "kas te savu grabažu nolika?".
Uzreiz meiča ieraudzīs, ka jums kopīgas intereses.
VOLVO
Volvo ir neslikts auto. Tas ir vienīgais auto, kuru ražo TIKAI EIROPĀ. Automašīnas ražo Zviedrijā, bet detaļas Beļģijā. Ir vēl divas rūpnīcas arī Ķīnā un Malaizijā, bet tur ražo tikai priekš Āzijas tirgus.
Tikai nemīziet biksēs. Tas nenozīmē, ka volvo taisa zviedri. To taisa viesstrādnieki, tie paši cilvēki, kuri skrūvē citas automašīnas. vienīgais pluss ir tas, ka vieglāk pakļaujas kontrolei. Tas viss.
Latvijā poulārs ir tas krosovers xc90 kuru daudzi dēvē par apvidus auto. Beidziet dirst! Tas nav nekāds apvidus auto. Parasts asfalta jājējs, tikai ar paaugstinātu klīrensu un ar kaut kādu debīlu automātisku 4X4 ieslēgšanu.
Agrāk Volvo skrūvēja nevis poļi, rumāņi un melnie ar dvieļiem uz galvas, bet gan īstie zviedri. Tad tie bija īsti volvo, auto, kuri kļuva leģendāri. Atmiņas par tiem auto liek cilvēkiem pirkt arī volvo versijā 2.0.