Čau viesiem šoreiz rakstiņš par kārbas maiņu uz iespējams labāku. Sākšu no sākuma tas sākās ar to ka sen sen atpakaļ tiku pie S2 tad nu tā iepatikās ka nolēmu nočipot pārtaisījām ieplūdes kolektoru uzlikām jaunu K 26 turbīnu un bišku pacēlām spedienu un vēl šādus tādus sīkumiņus pamainījām, bet tad pēc tā visa sākās nelaimes 1. sajūgs slīdēt, ar to jau es rēķinājos tāka bij plauktā jau jauns kurvis ar disku. tad kārbai pazuda otrais ātrus nogriezta sinhiķa dēļ ( pats vainīgs ka netaisīju laicīgi) uzliku citu kārbu pēc apmēram trīs dienām aktīvas braukāšanas sabruka starpasu diferenciāsls izplēšot 5 caurumus korpusā! labi nomainīju to pagāja vēl 3 dienas un 5 ātruma zobratu nocēla no ass un ar to pašu pazuda arī 4 ātrums. skadrs ass izmetama nopirku vēlvienu 5nieci uzliku pēc nedēļas sāka krist ārā no 2 ātruma jo zobratam bij izlūzis gabalas!!! tad nu pamatīgi noskaitos un sāku domāt par 6nieci viņai gan resnāki zobrati gan resnāks starpasu difers! domāts darīts nopirku un tad sāku funktierēt kā šito kasti dabūt klāt vaidzēja īsāku kardānu jaunus balsta kronšteinus jaununu atruma pārslēga mehanismu noskadrot lai sakrīt priekšēja un aizmugurējā diferenciāla attiecība un vēl šādas tādas nianses bij, vienvārd sakot bij ko pačakarēties !! TAS NAV TIK VIENKĀRŠI LĀ LIELĀKĀ DAĻA MAN APKĀRT ESOŠ DOMĀJA!!!
Veco kvatru faniem!!!10
mainam kārbas!!!
6nieces kronšteiniem nu nekādies nav vietas tunelī!
kronšteini tika sakrustoti pa labi redzams 6nieces kronšteins pa kreisi 5cinieces! viņi abi tika pārgrirzti uz pusēm un 6nieces kronšteinam piemetināts 5nieces gals! gala rezultāts bij ļoti smuks viss tika tā nostrādāts ka nevarēja pateikt ka tas nav orģis,diemžēl bildes ar gatavo kronšteinu nav jo ātri uzliku uz mašīnas un aizmirsās nofočēt!:(
standarta mehānisms!( neder vecajām kvatrām )
sākam būvēt ātrumkloķa mehanismu!
dzenam smalko vītni priekš elkoņa sviras!
virpojam konus veida uzgriežņus lai palielinātu šarnīru kustības iespējas!
atbalsta sviras tapšana!