Labs vakars visiem skrūvētājiem, metinātājiem, urbējiem, slīpētājiem, krāsotājiem un vienkārši automīļiem. Pāris dienas pagājušas un atkal kaut ko esmu izjaucis un defekti lien ārā viens pēc otra, bet nu neko darīt, tāpēc jau te ņemos, lai šo visu novērstu. Nekas īpašs nav paveikts, nedaudz atpalieku no grafika, bet nekas, nekas.....reizēm uzpeld svarīgākas lietas, tāpēc nevaru visu dienu skrūvēt. Un skrūvēšana tomēr būtu mazākā problēma. Vēl arī visam ir jāatrod vieta, visām salona detaļām, virsūves daļām. Mašīna tomēr liela, līdz ar to ir ļoti, ļoti daudz plastmasu utt, bet nu neko darīt, visam jau sausa vieta ir sagatavota, peles tur netiks klāt, tā kā var tik skrūvēt uz nebēdu. Tad nu skatamies, kas te atkal sadarīts ar Veco buciņu.
"Vecais buks" 2.daļa8
Tātad, šoreiz sāku no aizmugures, ķēros klāt buferim, lampām, āķim, grabažniekam.
Un protams, kā jau vienmēr, lai noņemtu buferi - jānoņem āķis, lai noņemtu āķi - nākas pasvīst, bet nebija tik traki kā ar Audi remontu, jo tur visas skrūves nolūza, bet šeit - visas tīri veiksmīgi atskrūvējās
Āķītis tā pamatīgi aprūsējis, bet nekas, ja būs nepieciešamība pēc šī, tad pāris minūtēs atrestaurēsim
Šofera puses lampas vieta tīri vesela, nekāda metināšana neizskatās, ka būs nepieciešama, bet lampu gumijas gan pilnībā beigas, atceros, ka pēdējā rudenī, kad ar šo vizinājos bagažniekā regulāri tecēja ūdens un lampas bija viena no vietām, kur tas sūcās.
Pasažiera pusē tas pats, vis smuks un tīrs, vienīgi apakšējās skrūvju vietas nedaudz aprūsējušas, bet tas jau sīkums, jo tālāk, jo trakāk.
Noņemot buferīti, nekas traks nemanās, skatāmies tālāk.
Abi divi lonžeroni gan tādi nedaudz appuvuši, bet tas jau tikai piedodami, aizmugurējā piedziņa, sāļi visu laiku sviesti uz aizmuguri...un vecums, tur neko padarīt, bet kopumā nav tika traki.
Šeit redzama grabažnieka apakša un, ka esmu kaut ko mālējis, centos jau kaut ko saglābt pirms pāris gadiem, bet tāpat "ruslans" izlauzies uz āru.
Grabažnieka iekšpuse nedaudz cietusi, pārsvarā dēļ lampu izolācijas un jumta lūkas noteku trubām, kuras arī bija cauras un mitrums krājās aizmugurējās kabatās aiz riteņiem.
Nezinu kāpēc, bet šim volvo bija veselas trīs antenas, laikam viena nestrādāja, īpašnieks uzmeta otru, nākošais īpašnieks trešo un tā mašīna bija nokrauta ar antenām, bet smagākais jau ka šie ar savām līkajām rociņām grabažnieka vākā caurumu ar zobiem grauzuši, vismaz tā izskatās šajā bildē.