Es joprojām nezinu kas satur kopā šo auto, ja visapkārt ir sarūsējis.
Šeit bija bāka. Pati bāka laba tā vismaz man izskatās.
Es joprojām nezinu kas satur kopā šo auto, ja visapkārt ir sarūsējis.
Šeit bija bāka. Pati bāka laba tā vismaz man izskatās.
Izņēmu aizmugurējo sēdekli vismaz tur rūsa nav kā par brīnumu.
Vai nu labi saglabājies vai pārāk bieza krāsas kārta būs jāpabaksta ar skruvgriezi.
Gribēju nomainīt mīksto un cauro riteni, bet tur drošības skrūve tautā saukta par ''sekretku''. Ak tu vecā @$%&!
Kā nomainīt auto riepu, ja nav sliekšņa?
Pirmajā mēģinājumā celt domkrats izgāja cauri slieksnim un atspieda vaļā aizslēgtās durvis.
Vislielākais un labākais situācijas glābējs ir sliede.
Kamēr iekšā bija paklājiņi skats bija ļoti labs, bet nu es nedomāju, ka būs tik slikti.
Vadītāja puses krēslu pat nevajadzēja skrūvēt ārā tas pats vienkārši izkrita ar ļoti lielu gabalu grīdas. Attēlā protams to nevar redzēt, bet visa mala ir izrūsējusi un tas gabals tur turās tikai uz skrūvēm un sarūsējušas metāla plāksnes.
Pagaidām tas arī viss, bet turpinājums sekos!!!
Nu interesanta tā kapeiciņa. Njam, brūnais ir ķēris ne pa jokam, bet gadus daudzus arī autiņš redzējis. Nu vēlu izturību, gan jau kaut kas interesants sanāks.
PS. BMW emblēma uz stūres, laikam no tiem laikiem, kad tas vēl bija ļoti svarīgi, lai visas detaļas atgādinātu ārzemju auto..
Kāpēc jāceļ zem sliekšņa, ja tieši blakus (bildē perfekti redzama) oriģinālā paredzētā domkrata vieta? Parasti sarūsējušus žiguļus aiz oriģinālās vietas var pacelt.
labi, ka pats uzmeti aci, nevis uzreiz uz TA.
man sencis savulaik 2002. nopirka kapeiku ar 1,3 motoru (ieilkam 1,6 motoru) ar melnajiem numuriem uz csdd, tur iedeva jaunos numurus un TA ar pirmo.
Rezerves dalas ir uz Lubanas ielas netalu pie kapiem.