local-stats-pixel

Vaz 2101 1979 starts pēc apmēram 3 mēnešu stāvēšanas.4

Sveiki spoki! Šovakar izdomāju uzcept rakstu par to kā pa brīvdienām izdomāju piedarbināt savu kapeiciņu. Gāja smagi, bet toties izdevās atdzīvināt. Lielakā problēma bija tā, ka nenomainiju sveces jau pasā sākumā tāpēc arī tik grūti gāja un vel tas, ka pāršāvu pār strīpai ar degvielas liešanu pa taisno karbūzī. Zinu, ka nepareizi dariju uzreiz dodot lielus apgriezienus aukstam motoram, bet ko padarīt ka nenomainiju sveces, bet nu tagad ir nopirktas jaunas un iespējams brīvdienās iznāks video par sveču un sveč vadu maiņu.

Reklāma

Otrais mēģinājums. kopā iznāks 4 daļas par to kā es cīnijos ar piedarbināšanu.

Pirmā mēģinājuma video. Kā jau minēju raksta sākumā es pāršāvu pār strīpai ar degvielas liešanu pa taisno kā rezūltātā sāka spļaut uguņus pa karbūzi. Ja jums patīk mani video abonējiet manu kanālu un iesakiet tālāk citos sociālajos tīklos.

24 0 4 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 4

0/2000

tikai iedarbināju izbraukt ir doma šajās brīvdienās jo tagad ir nopirktas jaunas sveces un svečvadi.

2 0 atbildēt

Lejot benzīnu pa taisno karburatorā vari tikai totāli aizliet sveces, kuras, kā noprotu, jau tā ir sūdīgas. Pilnīgi pietiek, ka uzpumpē līmeni pludiņkamerā un pirms iedarbināšanas mēģinājuma 3 - 4 reizes mierīgi līdz galam nospiež gāzes pedāli, pagaidi 5 sekundes, tad izvelc čoku līdz galam un šķil dziesmā. Ja kompresija ir normāla, tad motors piešķiļas bez problēmām.

Ja maini sveces un svečvadus, iesaku pie reizes nomainīt arī sadalītāja vāciņu un rotoru. Sūdīgas sveces, svečvadi, vāciņš un rotors ir galvenie dzirskteles enerģiju iznīcinošie faktori. Es pats savulaik vēroju skaistu dzirksteļošanu iedarbinot savu žiguli pirms iepriekšuzskaitīto detaļu nomaiņas. Es toreiz atvēzējos arī uz jaunu indikcijas spoli. 

P.S. Pēc video var redzēt, ka jau pašā sākumā esi konkrēti pārlējis. emotion

0 0 atbildēt

un cik gribi par tiembleķiem visiem?

0 0 atbildēt