Nu jau skats pieklājīgāks gan uz Fordiņu, gan uz dzīvi, kreņķē tikai hokeja spēļu rezultāti.
Pieķēpājot iekšējās durvju kantes jau klusībā priecājos ka rūsai punktu būšu pielicis, bet...
Nu jau skats pieklājīgāks gan uz Fordiņu, gan uz dzīvi, kreņķē tikai hokeja spēļu rezultāti.
Pieķēpājot iekšējās durvju kantes jau klusībā priecājos ka rūsai punktu būšu pielicis, bet...
zem spoguļa pamatnes kaut ko aizdomīgu ieraudzīju.
Noņemu spoguli, kā tad, tur arī māte korozija iemitinājusies, izskatās jau minimāli.
Paņemu ķesaku un nokasu krāsu.... jā, tas minimāli izskatās diezgan nopietni.
Profilaksei noņemu otru spoguli, protams, māte korozija man sūta sveicienu.
Lai relaksētos, uzlieku šuvju mastiku durvju iekspusēs.
Kur ir, tur rodas, čoms atveda bamperi, E38 pa ziemu nedaudz cietis, ledus, kupena, žogs... jāuzkrāso jaunais ( no šrota ) bampers un nedaudz arī autiņš vēlāk būs jāuzfrišina.
Sākumā bija doma atslodzei no rūsas fiksi zēnam izlīdzēt. Palūkāju pirkumu uz tausti un sapratu ka galīgas auzas, krāsa vietām lobās nost kā miza, process būs garš un sūrs. Noliku bamperi malā, ņemšu priekšā kad Fordiņu izcīnīšu.
Ķeros atkal pie Fordiņa, uzvelku špakteli.
Vienmēr ir paticis uz ielas redzēt vecu lētu, bet koptu autiņu. Ar aprūsējušiem hlamiem pilnas ielas, bet par šo vēl kādu brīdi varēs papriecāties. :)
Darbs godam padarīts. Tikai man būtu tik daudz jautājumu vēl ,bet tas nekas,gan sekošu līdzi pārējiem rakstiem un nāks kāda saprašana !
Pašlaik man ir 17 Gadi, bet kad nopirkšu savu autiņu tad obligātu iegriezīšos pie tevis lai viņu uzfrišinātu, jo pagaidām esi vienīgais cilvēks kuram varētu uzticēt Auto.
Kāpēc netiek ražotas mašīnas, kas nerūsētu?
Varbūt ir kāds, kas varētu man uz šo jautājumu atbildēt?
Es te nesen meginaju piekrasot senča minivenu, salaiduma vietas sanaca labas, un atspidums labs, krasa bija zaļa metalika veikala uzjauca pec parauga, likas ok bet ka nokrasoju jauna krasa bija tumšāka
patīkami redzēt, ka vēl kāds ir iemanījies ar griežamo ripu izslīpēt rūsu (pēc 15. bildes spriežot) :) nez kapēc daudziem šķeit, ka griežamā ripa tiaki griešanai, slīpējama metinājumu slīpēšanai un drāšu birste rūsas noņemšanai (drāšu birste nebūt nav efektīgākais līdzeklis. ir panākti labāki rezultāti ar etiķa pieleitošanu, uzkares daļām var mēģināt elektrolīzi) Tomēr parasti pie saviem darbiem mēģinu arī ar smilšstrūklu noiet pāri, bet nu tas atkarībā no situācijas. :) Jautājumi. 1. ir bijis pašam pieredzēts, ka zem skābās grunts atkal sāk veidoties rūsa (6 mēneši kaut kur). Esmu dzirdējis, ka zem epoksīd grunts gan viss paliekot labāks. Varbūt vari apstiprināt? 2. Metinot ielāpus, mēģinu pēc iespējas vairāk aizpildīt tukšumus starp punktiņiem. Cik ļoti tas ir vajadzīgs dažādās vietās? (grīda, iekšējās arkas, sleikšnu uzlikas un pašas domkrata vietas.... utml)?
Pēc pirmajām bildēm izskatās, ka saimnieks nemāk kopt mašīnu. Jo tā saskrāpēt kapotu var tikai nepareizi mazgājot mašīnu, paņemot švammi ar šampūnu un neskalojot nost putekļus uzreiz iet pa virsu. Man pašam, kad bija rati, aizgāja stundas 2, lai kārtīgi nomazgātu mašīnu un izmantoju vismaz 2 švammes - vienu augšpusei, otru netīrākajai apakšai. Par rakstu, protams, ka +. Baigais darbs tev izvērtās, izskatās, ka mašīna vispār nav bijusi kopta.
vrb tā ir tikai sakgritība bet vrb nē ..esmu pamanijis ka nevienā bildē nav redzams mašīnas nummurs....tad ir jautājums autor no kā tu baidies ? no tā ka pēc nummura atpazīs mašīnu un izsitīs stiklus ?
Sveiciens Cēsīm ! Manējais patreiz tik strādā un bildē, nav laika pat rakstiņu uztaisīt he he he.... Ja rūsa mani nepiebeigs, iespējams kaut ko vēlāk arī uzrakstīšu
Interesants raksts, ka vienmer no Tevis. Cik taads darbs izmaksaa???
Forda reklama, perciet Ford!! Laba mashina, ja kas..