No “VW Scirocco” standarta versijām sportiskā “R” atšķirsies ar agresīvāku veidolu – citādu radiatora dekoratīvo režģī, lielākiem gaisa tvērējiem priekšējā buferī, dekoratīvām sliekšņu uzlikām, spoileri virs aizmugurējām durvīm, tonētiem aizmugurējiem lukturiem, citādu aizmugurējo buferi un oriģināla dizaina 18 collu riteņu diskiem.
“VW Scirocco R” aprīkots ar divlitru turbopūtes dzinēju, kā jauda attīsta 265 zirgspēku, bet maksimālais griezes moments sasniedz 350 Nm. Motors tiks sajūgts vai nu ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, vai robotizēto “DSG” ar diviem sajūgiem. No vietas līdz 100 km/h priekšpiedziņas automobilis paātrinās 6,5 sekundēs (ar “DSG” pārnesumkārbu par 0,1s ātrāk), bet tā maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes.
Tāpat “VW Scirocco R” iegūs pazeminātu aktīvo balstiekārtu ar sportiskāka regulējuma amortizatoriem un atsperēm, elektroniskas imitācijas pašbloķējošo aizmugurējo diferenciāli “XDS” un spēcīgākus bremžu mehānismus ar 345 milimetru bremžu diskiem priekšā un 310 mm – aizmugurē.
Tirdzniecībā Eiropā “VW Scirocco R” nonāks jau šoruden.