Otrā Pasaules kara laikā The Karmann ražotnes telpas vairākkārt tika bombardētas un postītas. Pēc, atgūšanās no kara sekām, bet pirms atsākšanas veikt autobūvi, uzņēmums varēja pelnīt veidojot ikdienai nepieciešamas lietas, līdz kamēr viss būs atjaunots pavisam, piemēram, vannas, tualetes podus, kurpju lāpstiņas utt. VW nesteidzās palīdzēt Karmann atsākt pilnvērtīgu darbu, jo īsti vairs nebija ieinteresēts jaunā modeļa rašanās procesā, viss dēļ Karmann un Ghia īpašnieku slēptās tikšanās Parīzē, kur bez VW piekrišanas tika nelegāli apspriests sportiskā prototipa dizains.
Kas tad norosonājās šajā slepenajā sanāksmē Parīzē?
Uzņēmuma The Karmann īpašnieka dēls, Vilhelms Karmanns Juniors, slepus tikās ar Ghia īpašnieku Luidži Segre (Louigi Segre). Segre ieguva 53' modeļa Beetle auto, uz kura bāzes vēlējās būvēt iepriekš aprunāto modeli.Viss notika caur paša VW francijas dīlera rokām, līdz ar to nevienam neradās aizdomas.