Viss kas pēc 2107 ir nācis ārā ir crap, es nesaprotu, kāpēc viņi nevarēja turpināt attīst +/- klasiska, bet salīdzinoši baudāma dizaina mašīnas - visas jaunās LADA makes me wanna throw up. Tikai viedoklis
Viss kas pēc 2107 ir nācis ārā ir crap, es nesaprotu, kāpēc viņi nevarēja turpināt attīst +/- klasiska, bet salīdzinoši baudāma dizaina mašīnas - visas jaunās LADA makes me wanna throw up. Tikai viedoklis
Auto ir īsts lauku vīru auto, bez elektronikas, bez jebkādām papildus ekstrām, lai gan krievi ir daudz spējīgāki nekā mums šķiet, viņiem arī ir peejamas šādas tādas jaunas inžinieru radītas tehnologijas, kuras viņi varētu iesaistīt žiguļu komplektācijā, taču viņi tam nesaskata ne mazāko pielietojumu, jo pirmkārt, vajadzētu pacelt šī auto cenu, kas ir ļoti neizdevīgi rūpnīcai, gan arī tas, kad krieviem žigulis vienmēr asociēsies ar vārdu "rupjš" auto, pēc viņu uzskatiem, automašīnai jābūt īstam dzelzim.
Pārstāj domāt par tām modifikācijām. Tavs domu gājiens ir galīgi auzās. 21063 NENĀCA ar 2103 dzinējiem, tev to grūti saprast? Daudzi cilvēki ir teikuši, ka tiešām nezin, pēc kādas loģikas liek tos ciparus, taču 21063 nāca 1.3. Tieši tādspats kā 21013, ar to pašu karburatoru. Un jā, ja būtu centies, būtu piemeklējis tiešām rakstiem atbilsošas bildes. 8. bildē redzams 21213.
raksts labs un kārtīgs, tapēc noteikti ++...
bet savas domas par šo auto marku es labāk paturēšu pie sevis :D
Autoram: varēji vēl pieminēt ka daži žiguļi nāca ar rotormotoriem..domāju ka to daudzi nezin.. ;)
taja laikaa bija populaaras psrs, jo nebija iespejas dabut MASINAS un nekas cits neatlika kaa pirkt krievu miskastes!
un kad tad naaks aaraa LADA C , ja nemaldos 2010 bij jau jaaripo no konveijera! taadu lapraat iegaadaatos!