Visi zin kas ir BMW e36, Opel Astra , VW Golf, vai Audi A6, Bet vai tu zināji ka ir tāds Citroen M35? Šajā rakstā varēsi aplūkot auto, kuri nav ieguvuši plašu atpazīstamību!
Lasi , Vērtē , Komentē
Visi zin kas ir BMW e36, Opel Astra , VW Golf, vai Audi A6, Bet vai tu zināji ka ir tāds Citroen M35? Šajā rakstā varēsi aplūkot auto, kuri nav ieguvuši plašu atpazīstamību!
Lasi , Vērtē , Komentē
Toyota mega cruiser
Sāksim mūsu apskati ar šo Japāņu džipu kas līdzinās Hummer H1 , Tāpat kā Hummer , šis džips tika konstruēts armijas vajadzībām. Lielākais spekrāts ko bija ražojusi Toyota.
Šī Japāņu godzilla ir aprīkots ar 4.1l 4 cilindru turbo dīzeli, automātisko transmisiju un visu četru riteņu stūrēšanu, Modelis civil iedzīvotājiem bija reti pieejams, Auto svars ir nepilnas 3 tonnas. Auto tika ražots laika posmā 1995-2002 gadam.
Auto ražošana tika pārtraukta dēļ mazā finansējuma.
Honda Crossroad
Šis Land Rover Discovery ar Hondas emblēmu tika ražots laika posmā no 1993-1998.
Honda nopirka LR Discovery I patentu no Land Rover. Auto sirdī slēpjas 3.9l V8 dzinējs, kurš attīsta 180 z/s.
Auto bija paradedzēts civilajiem iedzīvotājiem, Auto bija problēmas ar priekšējo durvju bloķēšanas režīmu, braucot ar auto pa šoseju durvis mēdza atvērties pašas no sevis.
Auto ražošana tika pārtraukta , kad BMW nopirka Land Rover, un tā beidzās partner saistības Hondai ar LR.
Volvo 480
Volvo 480 bija pirmais priekšpiedziņās auto ko ražoja Volvo , Šis auto tika ražots laika posmā no 1986-1995 gadam, un ir pieejams vairākās komplektācijās- 1,7l Turbo un 2.0l. 1,7 litrīgais turbo dzinējs bija spējigs uz 120 z/s jaudu, tikmēr 2.0l nekur tālu neatpalika , un attīstīja 110 z/s, Ši auto pašmasa ir ļoti neliela , tapēc apvienojumā ar 2.0l Reanult izstrādāto dzinēju varēja sniegt labu dinamiku. Piekare bija Lotus izstrādāta. Volvo izlaida 480 Jubilejas modeļus, kuriem tika pielikta metāla šiltīte ar kārtas nummuru, un slieksnis ar greznu uzrakstu Volvo collection. Šī auto pēcgājēju var uzskatīt Volvo c30.
Citroen M35
Būtibā Citroen M35 ir Ami 8 atvasinājums, Auto ir aprīkots ar 995 ccm Wankel (Vairāk info par motoru uzspiežot uz nosaukuma) dzinēju, kas sniedza 49 z/s , un hidropneimatisko piekari, kas nodrošināja komfortablitāti braucot. Šis auto tā arī nepiedzīvoja masu ražošanu, bet tika nodots Citroen lojālajiem klientiem, kā eksperimentāls auto, lai saņemtu viņu viedokli.
Auto tika ražots laika posmā 1969-1971 gadam, un kopumā tika saražoti 267 eksemplāri.
Šādu auto es pat neņemtu par brīvu
Dacon 828
Šī veļasmašīna tika ražota laika posmā 1983-1994. Automašina izmantojaa vairākas Porche 928 detaļas, kā aizmugurējas lampas.
Aprīkots ar 1.6 VW boxer tipa dzinēju varēja sniegt 64 z/s. Maksimālais ātrums ko attīstija automašina bija 147 km/h , tākā veļu viņa mazgāja fiksi. Kopumā tika pārdoti nieka 47 šādi modeļi. Bija pieejams arī dzinējs kurš izmantoja alkaholu, kā degvielu , un deva 3 z/s vairāk par orģinālo modeli.
Dacon 828 varētū būt jautra mašīnīte.
svara tikpat ka nekāda, kompakta, zems masas centrs piedevām.
kā saka varbūt ar standarta detaļām 250km/h nesasniegs bet līkumots ceļš un šī mašīna labāk ies kopā nekā taisnās strīpas lamborghini vai tie paši Subaru
inerce arī jāņem vērā.
Tās hondas tak agrāk katrā 2. filmā varēja redzēt, kur ģimene brauc savos ceļojumos utt..
Gribētos to Dacon, ieliktu kautkādu 1000cc moča motoru un krutākais čalis ciemā būtu..
Bija man 480 Volvo pirmā mašīna.Neko sliktu nevarēja teikt,interesants auto.
''Šī Japāņu godzilla ir aprīkots ar 4.1l 4 cilindru turbo dīzeli, automātisko transmisiju un visu četru riteņu stūrēšanu,....''
Ar visu četru riteņu stūrēšanu vai, tomēr, piedziņu?