komentēt komentēšanas pēc nevajaga.Ja nav ko teikt -nesaki.Cieni citus un raksta autoru un nepataisi sevi par apsmiekla objektu.
komentēt komentēšanas pēc nevajaga.Ja nav ko teikt -nesaki.Cieni citus un raksta autoru un nepataisi sevi par apsmiekla objektu.
"gaisā šī lidmašīna spēja pavadīt līdz 3 stundām un spējā nolidot 2565 km garas distances, ar vidējo ātrumu 1666km/h"
3h * 1666 km/h = 4998 km (nevis 2565)
Ne tā?
1) Tu nēesi redzējis manu seju.
2) Nezinu nevienu kurš smietos par manu seju
3) Tu saproti ,ka visu domā ,ka esi izmucis no trako nama??
UT jau to arī nozīmē - Učebno-Treņirovačnij
Un pārtvērējam manevrētspēja nav primāri vajadzīga, daudz svarīgāks tiešām ir ātrums un spēja ilgstoši (samērā) patrulēt gaisa telpu. Vienīgais trūkums - samērā mizerablais raķešu šaušanas tālums, 50km tādu gabarītu lidmašīnas bruņojumam nav daudz.
Labs raksts, kvalitativs un saprotams.Ja varetu ,noplusotu divreiz.Pat nostalgija parnema,pats savulaik divus gadus PVO nodieneju, tikai lidmashinas bija citas ,drusku modernakas.Pec dotaa video var paskatities ari citus par aviacijas temu ,un starp tiem ari ,,savejo,,SU -15 atradu.Pat uzzinaju nedaudz jaunas informacijas. Paldies, ta turpinat.
Liekas ka Tu nezini ko nozimē vards "ap", bet nu es gan domāju, ka manis sniegtā informācija ir pareiza
Iespējams vēlējās ko uzmeistarot pret SR-71 Blackbird, abi +/- vienā laikā lidinājās. Tolai visi kaut ko mēģināja, gan jenķi gan padumjā savienība. Savienības problēma bija, ka aviokonstruktoru biroji iespējams bija mazliet par daudz, kā arī visi centās izpatikt veco marazmātiķu baram = politbirojam un līda ārā no biksēm, konstruējot ko unikālu un super puper. Daudzas labas idejas tika noraktas, tikai dēļ politbiroja, tāpat to pašu veco benķos pirdēju dēļ tika attīstīti, jau sākumā nolemti projekti. Turpretīm jeņķiem faktiski bija tikai "Lockheed Martin" un "Boeing", kā arī kapitālisms, kas mazliet tomēr veicināja kvalitāti darba izpildē. Savienībā bija daudzi veiksmīgi projekti, piemēram Tu-95, pirmās modifikācijas lidinās jau no 1956!!!! gada, kā arī vēl virsskaņas Tu-160. Bet mūsdienās stratēģiskie bumbvedēji vairs nav pieprasīti, jo daudz praktiskāk ir kodolzemūdenes.