Skoda Citigo:
Šis ir jaunais Škoda Citigo un ja tev šķiet, ka tas izskatās jau kaut kur redzēts, tad tas ir tāpēc, ka nupat Frankfurtes auto izstādē debitēja tā ciešākais radinieks Volkswagen Up. Šī ir VW Up Škoda versija.
Pircēji varēs izvēlēties kādu no diviem 1,0 litra motoriem – 59 vai 74 ZS agregātu, kas savienoti ar piecpakāpju manuālo transmisiju. Jaudīgi šie motori nešķiet, taču tie ir ļoti ekonomiski.
Ņemot vērtā, ka tas ir Škoda, auto vispirms nonāks pārdošanā Čehijā jau šogad, pārējā Eiropa to saņems nākamgad.
Volkswagen UP!:
Šis ir jaunākais Volkswagen mazauto, kas oficiāli tiks prezentēts nākošmēnes gaidāmajā Frankfurtes auto izstādē.
Auto, kura nosaukums ir Up! ir vēl mazāks nekā Polo – tas ir tikai 3,54 metrus garš un 1,64 metrus plats, taču pietiekoši augsts, lai salonā varētu ietilpināt četrus pieaugušos.
Pārdošanā Eiropā tas nonāks jau decembrī . Būs pieejami trīs aprīkojuma līmeņi – bāzes versijas Take Up!, kam sekos Move Up!, bet visdāsnāk aprīkotais būs High Up!.
Pircēji varēs izvēlēties starp divām 1,0 litra dzinēja modifikācijām – 59 vai 74 ZS. Nākotnē plānotas arī modifikācijas ar dabasgāzi un elektrību darbināmiem motoriem.
Seat Mii:
Šis ir Seat Mii, trešais un pēdējais Volkswagen Grupas pilsētas auto projekts aiz Volkswagen Up un Škoda Citigo, kas visi trīs veidoti uz vienas platformas.
Seat Mii ir pirmais kompānijas pilsētas auto kopš 2005.gada, kad beidzās Seat Arosa modeļa ražošana. Mii nonāks pārdošanā Spānijā novembrī, bet pārējā Eiropā - nākamā gada pavasarī.
Nākamā gada beigās klajā nāks arī piecdurvju Seat Mii versija. Plānots, ka būs trīs aprīkojuma līmeņi un divas papildaprīkojuma pakotnes – Chic un Sport.
Dzinēju klāstā divi 1,0 litra trīscilindru agregāti, kas savienoti ar manuālo pārnesumkārbu. Seat gan piedāvās arī automatizētu manuālo pārnesumkārbu. Papildaprīkojumā – City Safety sistēma, kas līdz noteiktam ātrumam automātiski aktivizē bremzes, ja konstatē, ka automašīnai draud sadursme, bet vadītājs nereaģē.
Vēl viena neparasta opcija - Seat Portable System, noņemams 5 collu multimediju rīks, ko var izmantot kā navigācijas ierīci, tālruni un borta datoru. Seat sola, ka laika gaitā to varēs „uzlabot” ar interneta palīdzību, lejupielādējot jaunas programmas.