Šis būs raksts par auto, kurš gan ir pieminēts spokos, bet tīrākais copy paiste no wikipedias un random bildes no google. Un vienlaicīgi šis būs raksts arī par manu sapņu auto. Šis būs oriģinālraksts un mans pirmais raksts, kurš iespējams būs pagarš, tapēc tev vienmēr ir izvēle nelasīt. Ceru, ka nepieļaušu kļūdas veidojot rakstu, bet nu, te tas ir.
Aizraušanās ar supru, aizsākās, kā jau daudziem - ar ''The fast and the furious'' kurš iznāca 2001. tātad 10 gadus, esmu sapņojis par šo auto un neticami, ka šis sapnis ir piepildījies.
nedaudz par auto - ražoja no 1986,5-1992 gadam eiropā un 1993 gadam japānā, ar katru gadu, saražoja arvien mazāk auto un to kopskaits bija 108'565 automašīnas. vislabākie varianti ir sākot ar 1989 gadu, kad tika pilnveidots aprīkojums un tehniskā puse, vizuāli uzlabotas dažādas ''nepilnības'' kuras auto izskatu padarīja jaunāku. Gandrīz katrai sporta automašīnai, arī suprai bija savs karalis, jeb 500 īpašās automašīnas, kuras visas bija melnas ar krāsu kodu 202 un jaudu 276hp, kas bija par 40hp vairāk, nekā parastām turbo suprām.
gandrīz jebkurai suprai ir vājā vieta - Galvas blīve. Japāņi kļūdas pēc, suprām uzstādīja galvas blīves, kuras nespēj kvalitatīvi izturēt Nm jaudu, kā rezultātā ''Blown head gasket'' ir bieža parādība, tapēc iegādājoties supru ir jānoskaidro, vai tā ir aizvietota ar aftermarket blīvi kura šo uzdevumu veic godam, pretējā gadījumā, to vajag darīt pašam, kas iespējams, sagaida arī mani, vēl neesmu sazinājies ar veco īpašnieku.
Vēl šo visu rakstu, jo gribu tādu kā review uztaisīt, ko internetā nekādīgi nevarēju atrast, par mk3 suprām. pastāstīšu par ekstrām kādas konkrēti ir manai suprai. vienkārši uzskaitīšu cik nu atcerēšos. - Sūrs pastiprinātājs, El. logi, Kondicionieris, klimata kontrole, salona gaisa filtrs, kruīza kontrole, El. regulējami spoguļi, targa ( izņemama jumta vidusdaļa), Spoileris, oriģinālie 16'' vieglmetālaa diski, Miglas lukturi, el. reg. lampu augstums, lampu mazgātāji, ādas apdare pa visu salonu, izņemot krēslus un durvju apšuvumu, roku balsti, tonēti logi, el. reg. recaro sēdekļi, regulējama ar atmiņu stūre, ABS, centrālā, signalizācija, Over Drive funkcija, ECT PWR (nezinu īsti ar ko saistīts pie kārbas slēdzis), rādžiņš pats par sevi un skaņa, ņemot vērā, ka tikai 4 tumbas, ļoti laba. vārdsakot, autiņā ir sabāzts, viss tā laika komforta spektrs:) kas auto ir padarījis arī ļoti smagu. parastā kupeja sver 1470kg, bet targa 1670kg pašmasā :):):) un pilna massa nedaudz pārsniedz 2t. tā neko sporta auto :) bet japāņi supru radīja, lai pārsistu rekordus un to pierāda dažādi rezultāti. 0-100km/h mk3 supra sasniedz aptuveni 6.5 sek, ja ņem vērā auto svaru un jaudu turbo modelim 236hp, tas ir ļoti cienījams rādītājs. protams, tas atsitas pie patēriņa. I6 tipa turbo dzinējs ir rijīgs, un protams salīdzinoši BMW ar 3.0 dzinējiem ēd daudz mazāk. supras patēriņs jaunam dzinējam ir 12L/ 100km kombinētais. t.i. ap 14L+ pilsētā un var izspiest 7-8L šosejā. bet ir to vērts.
Ja godīgi, īsti nezinu, kura gada auto ir man. tehniskajā rakstīts, ka 1987gada, bet pēc VIN koda ierakstīšanas internetā, parādījās, ka vai nu 1987, bet NA modelis, kurš acīmredzot ir pārveidots uz turbo, kas prasa diezgan lielu darbu un līdzekļus, vai arī 1990 turbo jeb 7M-GTE modelis, par ko liecina turbo un dažādi virsbūves un salona atjauninājumi, kurus pieminēju iepriekš, bet visādā gadījumā varu teikt, ka man ir ļoti paveicies, jo man ir tikusi supra ar vienu no lielākajiem aprīkojumiem un auto ir gandrīz pilnīgi oriģināls. šādi autiņi ir retums un kolekcionāri ir gatavi maksāt milzu summas par labi saglabātiem modeļiem. par to gadu vēl noskaidrošu.
tagad neliels stāstiņs par manu auto. ieraudzīju ssā sludinājumu un sasparojos, jo vienmēr gribēju šādu auto. bildes bija daudzsološas un cena arī pieņemema, bet nedaudz aizdomīga, ņemot vērā, cik ļoti auto tika slavēts. pirmās 4 bildes ir no sludinājuma. mašīnai neija skate, bet no iepriekšējās skates bija nobraukti tikai 300km kuru tā izgājā ar vienu 1niku par rūsu. beigās iegādājos auto un skati ar pirmo. apskates džeks teica, ka nav vairs daudz šitik labi sglabātu supru, biju priecīgs par viņa ziņu, ka neesmu iekritis.
P.S. piedodiet par raksta garumu. varētu vēl daudz ko rakstīt, bet retais to visu lasīs. noteikti būs vēl kāds raksts par manu auto un iespējams vēl kādu citu japāņu auto.