Četru durvju "Tata Nano" bāzes modelis maksā tikai 100 000 rūpiju (1030 latus), tas ir aprīkots ar divu cilindru dzinēju un četru pakāpju manuālo transmisijas kārbu, bet maksimālais automašīnas ātrums ir 105 kilometri stundā. Automašīna nav aprīkota ar kondicionieri, elektriskiem logiem vai stūres pastiprinātāju, taču būs pieejamas arī labāk aprīkotas versijas. Autobūves kompānijas vadītājs Ratans Tata cer, ka "Tata Nano" Indijas pilsētu iedzīvotājus mudinās motociklus nomainīt pret krietni drošākiem automobiļiem. Tiek prognozēts, ka pieprasījums pārspēs piedāvājumu, jo pirmajā gadā plānots saražot tikai 30 000 līdz 50 000 automašīnu. Arī automašīnu tirgotāji vēsta, ka klienti izrāda pastiprinātu interesi par "Tata Nano". Tomēr vides aktīvisti pauž bažas, ka "Tata Nano" palielinās sastrēgumus jau tā noslogotajos Indijas ceļos un veicinās piesārņojuma līmeņa pieaugumu. Tajā pašā laikā "Tata Motors" cer, ka automašīna nākotnē nonāks arī ārvalstu tirgos. Jau šajā mēnesī kompānija prezentēja Eiropas tirgum paredzētu "Tata Nano", kas pārdošanā Eiropā varētu nonākt 2011.gadā, taču šis modelis būs dārgāks par Indijas tirgum paredzēto versiju, jo tam būs papildu aprīkojums.
Tata nano12
5
0
Pavisam nesen indieši oficiāli prezentēja pasaulē lētāko auto Tata Nano.
Tas, protams, nav automobilis mūsu ierastajā izpratnē, tā vairāk ir
automobilim līdzīga kārba uz riteņiem.
Četru durvju "Tata Nano" bāzes modelis maksā tikai 100 000 rūpiju (1030 latus), tas ir aprīkots ar divu cilindru dzinēju un četru pakāpju manuālo transmisijas kārbu, bet maksimālais automašīnas ātrums ir 105 kilometri stundā. Automašīna nav aprīkota ar kondicionieri, elektriskiem logiem vai stūres pastiprinātāju, taču būs pieejamas arī labāk aprīkotas versijas. Autobūves kompānijas vadītājs Ratans Tata cer, ka "Tata Nano" Indijas pilsētu iedzīvotājus mudinās motociklus nomainīt pret krietni drošākiem automobiļiem. Tiek prognozēts, ka pieprasījums pārspēs piedāvājumu, jo pirmajā gadā plānots saražot tikai 30 000 līdz 50 000 automašīnu. Arī automašīnu tirgotāji vēsta, ka klienti izrāda pastiprinātu interesi par "Tata Nano". Tomēr vides aktīvisti pauž bažas, ka "Tata Nano" palielinās sastrēgumus jau tā noslogotajos Indijas ceļos un veicinās piesārņojuma līmeņa pieaugumu. Tajā pašā laikā "Tata Motors" cer, ka automašīna nākotnē nonāks arī ārvalstu tirgos. Jau šajā mēnesī kompānija prezentēja Eiropas tirgum paredzētu "Tata Nano", kas pārdošanā Eiropā varētu nonākt 2011.gadā, taču šis modelis būs dārgāks par Indijas tirgum paredzēto versiju, jo tam būs papildu aprīkojums.
Četru durvju "Tata Nano" bāzes modelis maksā tikai 100 000 rūpiju (1030 latus), tas ir aprīkots ar divu cilindru dzinēju un četru pakāpju manuālo transmisijas kārbu, bet maksimālais automašīnas ātrums ir 105 kilometri stundā. Automašīna nav aprīkota ar kondicionieri, elektriskiem logiem vai stūres pastiprinātāju, taču būs pieejamas arī labāk aprīkotas versijas. Autobūves kompānijas vadītājs Ratans Tata cer, ka "Tata Nano" Indijas pilsētu iedzīvotājus mudinās motociklus nomainīt pret krietni drošākiem automobiļiem. Tiek prognozēts, ka pieprasījums pārspēs piedāvājumu, jo pirmajā gadā plānots saražot tikai 30 000 līdz 50 000 automašīnu. Arī automašīnu tirgotāji vēsta, ka klienti izrāda pastiprinātu interesi par "Tata Nano". Tomēr vides aktīvisti pauž bažas, ka "Tata Nano" palielinās sastrēgumus jau tā noslogotajos Indijas ceļos un veicinās piesārņojuma līmeņa pieaugumu. Tajā pašā laikā "Tata Motors" cer, ka automašīna nākotnē nonāks arī ārvalstu tirgos. Jau šajā mēnesī kompānija prezentēja Eiropas tirgum paredzētu "Tata Nano", kas pārdošanā Eiropā varētu nonākt 2011.gadā, taču šis modelis būs dārgāks par Indijas tirgum paredzēto versiju, jo tam būs papildu aprīkojums.
Reklāma
Reklāma