1. Nepiederoša persona TA-2 cehā
2. 12-19 kg minūtē, nevis stundā, nezinu cik tur tas Tepčiks rij, bet piemēram 10D100 15.pozīcijā vienā minūtē rij 18 kg degvielas.
Piemērs - lokomotīve 2TE116, kurai ir praktiski tādi paši dzinēji ( 2 gab.) apteveni pēc 6 stundu darba (Brauciens Daugavpils-Rīga ar 5000t sastāvu) apēd vidēji 1400kg degvielas...
3. Tur ar to spolēšanu bišķiņ viss sarežģītāk... pēc tevis teiktā, ja sastāv sver vairāk par 135t, tad lokomotīve buksēs, kas ir smieklīgi mazs svars... (Ja ņem kā piemēru, kad 268 tonnas smaigais 2TE10U velk 6000t smagu sastāvu un nebuksē) Ja lokomotīve sver 135t, tātad slodze uz vienu asi ir 22.5 tonnas, un ja atceros no tehnikuma, tad buksēs tikai tad, ja vilces spēks (tur tie ņūtoni) (sanāk horizontāli virzītais spēks) pārsniedz to ņūtonspēku kas spiež riteni klāt pie sliedes (vertikālais spēks), tad arī būs tā buksēšana...
(par tiem spēkiem var pameklēt gūglē - тяговые расчёты поезда)
Bet kopumā raksts super!
P.S. Pašam ir nācies tikai aizmugurējā Tepčika kabīne pabraukāt!