Neviens tā īsti nezin ko nozīme impreza, tomēr Itāliski vārds "Impresa" nozīmē kādu sasniegumu. Poliski "Impreza" nozīme "tusiņu", "notikumi" vai "šovu"
Sākotnēji pirms šis auto tika aprīkots ar tik tiešām jaudīgiem dzinējiem, tas konkorēja at Toyota corolla, Honca Civic, Nissan Sentra, Mitsubishi Lancer un Mazda 323. Impreza starp konkurentiem atškīrās ar to, ka tas piedāvāja pilnpiedziņu.
Tātad "imprezas" pārdošanā parādījas 1993 gada novembrī, šis auto bija pieejam ar priekšpiedziņu (FWD) vai pilnpiedziņu (AWD). 1994 gadā, tika radīts slavenais "Subaru Tehnica International" jeb "STI", kuras sākotnēji tika gatavotas tikai priekš Japānas dominējošam auto tirgum (JDM) un eiropas dominējošam tirgum (EDM). Pastēvēja divas sporta versija, WRX (World rally extreme) un STI (Subaru tehnica international), labāka no tām ir STI, bet Latvījā liekākā daļa imprezu ir WRX. STI versija bija veiksmīga rallijā un ļoti populāram starp "street reiseriem". STI versijas maskimālais ātrums tika elektroniski ierebežots līdz 198 km/h, un līdz 100km/h ieskrējās 4.9 sekundēs. Par godu rallija čempionāta uzvarām, tika veidotas arī ierebežotās versijas, kā piemēram: Series McRae, 555, Catalunya, Terzo, RB5, P1, un 22B. Pirmā paaudze turpinājām līdz 1999 gadam, kad 2000 gadā tik izveidota otrā paaudze, kas turpinājās līdz pat 2007 gadam. Daudzi otro paaudzi iedala vēl trīs paaudzēs, jo tām atskirās priekšējas lampas un mazas izmaiņas autosalonā. Trešā paaudze ir pieejama no 2008 gada, kas šokēja visu pasauli, jo to nomainija virsbūve uz Hečbeku. Tas tapēc ka eiropā starp pirktākajiem auto, ir hečbeki.
Daudzi nespēja tam noticēt, daudzi nespēj ar to samierināties, bet godīgi sakot es lēnām pierodu, un nu jau man jaunais dizains jau diezgan patīk. Subaru Impreza man ir mīļākais auto nevis tikai ātruma dēļ, bet arī dizaina un interjera.