Tradicionāli pierasts, ka «Subaru Impreza» jaudīgākās versijas «WRX» un «WRX STi», kā jau īsta rallija auto sērijveida modeļa, bija pieejami tikai ar manuālajām pārnesumkārbām. Tomēr «Subaru» uzskata, ka saviem klientiem ir jāpiedāvā arī atšķirīgs braukšanas baudījums un dinamika, ko spēšot sniegt tieši «STi» ar automātisko transmisiju. «A-Line» tiks izmantota 5-pakāpju automātiskā transmisija. Lai saglabātu iespaidu par vadītāja iespējām kontrolēt pārnesumu pārslēgšanu, tā iegūs arī pārslēdzēj lāpstiņas pie stūres. Gluži tāpat kā «STi» ar manuālo ātrumkārbu, arī «A-Line» iegūs tādu pat 2.5 litru turbomotoru ar 296 zirgspēku jaudu. Tomēr atšķirībā no ekstrēmās standarta versijas tai būs papildu komforta elementi, piemēram, pēc astoņiem parametriem elektriski regulējami priekšējie sēdekļi. Tāpat «A-Line» iegūs arī speciālu «white pearl» (balta pērle) krāsojuma opciju.
Subaru WRX STi» iegūs versiju ar automātu11
7
0
Lai gan sākotnēji šī ziņa vairāk šķiet atbilstoša 1.
aprīļa ziņai, tā tomēr ir patiesība – «Subaru Impreza WRX STi» būs
versija ar automātisko ātrumkārbu. Šāda versija ar nosaukumu «WRX STi
A-Line», jau šobrīd ir nonākusi Japānas tirgū, un drīzumā sagaidāma arī
citviet.
Tradicionāli pierasts, ka «Subaru Impreza» jaudīgākās versijas «WRX» un «WRX STi», kā jau īsta rallija auto sērijveida modeļa, bija pieejami tikai ar manuālajām pārnesumkārbām. Tomēr «Subaru» uzskata, ka saviem klientiem ir jāpiedāvā arī atšķirīgs braukšanas baudījums un dinamika, ko spēšot sniegt tieši «STi» ar automātisko transmisiju. «A-Line» tiks izmantota 5-pakāpju automātiskā transmisija. Lai saglabātu iespaidu par vadītāja iespējām kontrolēt pārnesumu pārslēgšanu, tā iegūs arī pārslēdzēj lāpstiņas pie stūres. Gluži tāpat kā «STi» ar manuālo ātrumkārbu, arī «A-Line» iegūs tādu pat 2.5 litru turbomotoru ar 296 zirgspēku jaudu. Tomēr atšķirībā no ekstrēmās standarta versijas tai būs papildu komforta elementi, piemēram, pēc astoņiem parametriem elektriski regulējami priekšējie sēdekļi. Tāpat «A-Line» iegūs arī speciālu «white pearl» (balta pērle) krāsojuma opciju.
Tradicionāli pierasts, ka «Subaru Impreza» jaudīgākās versijas «WRX» un «WRX STi», kā jau īsta rallija auto sērijveida modeļa, bija pieejami tikai ar manuālajām pārnesumkārbām. Tomēr «Subaru» uzskata, ka saviem klientiem ir jāpiedāvā arī atšķirīgs braukšanas baudījums un dinamika, ko spēšot sniegt tieši «STi» ar automātisko transmisiju. «A-Line» tiks izmantota 5-pakāpju automātiskā transmisija. Lai saglabātu iespaidu par vadītāja iespējām kontrolēt pārnesumu pārslēgšanu, tā iegūs arī pārslēdzēj lāpstiņas pie stūres. Gluži tāpat kā «STi» ar manuālo ātrumkārbu, arī «A-Line» iegūs tādu pat 2.5 litru turbomotoru ar 296 zirgspēku jaudu. Tomēr atšķirībā no ekstrēmās standarta versijas tai būs papildu komforta elementi, piemēram, pēc astoņiem parametriem elektriski regulējami priekšējie sēdekļi. Tāpat «A-Line» iegūs arī speciālu «white pearl» (balta pērle) krāsojuma opciju.