mani favoriiti impreza b22 un Legacy B4 RSK
tu strādā par virsbūves taisnotāju ja tā vari apgalvot? vai arī tu esi sasitis kādu japāni un taisnojis??
Tas ir tikai kārtējais steriotips ka japoškas ir mīkstas!!! jo man ir honda un visi spārni durvis ir no kartona ;D un viņi nenormāli locās tas gan BET nesošā konstrukcija ir pat ļoti zolīda!
bija sasista (iebraukts caurtekā + viss kreisais purns lejā) aizvedu pie viena pazīstama virsbūves taisnotāja (izvilka uz stenda) spārns, apakšējā balka, priekšējais lonžerons bija savērpti, salocīti utt tos dabuju jaunus, tad vins iztaisnoja priekšējo kreiso pusi un saka- vairāk neved pie manīm tik liela spēka man stendam nav lai šito dzelzi izvilktu tā jau tiktiko sanāca bleķi viņam biezāki nekā mercedes- viņa vārdi (jau 40 gadus nodarbojās ar virsbūves r*ntu)
un ko tu teiktu par peogeot kam visa priekša no plastmasas???
var jau uztaisīt kā žigulim kam spārni ir nesošā konstrukcija, bet vai tas ir izdevīgi??? japāņu varianta spārni un visi pārējie dzelži ir tikai dekoratīvs elements!
cheers!!
tad tu saki ka rūpnīca ir izlaidusi subāru kurš būtībā ir bīstams braucējam un ES to ir apstiprinājusi lai lietotu eiropā?
un kāda starpība vai tur ir 2 vai 84 ribas galvenais ir to stiprība un funkcionalitāte! mašinas parasti taisa lai ar tām brauktu un nevis sistu, bet ja arī sasit tad lai izdarītu pēc iespējas mazakus bojājumus CILVĒKIEM nevis MAŠĪNAI jo bleķi ir taisāmi!
visas jaunās mašinas (2000+) jau vairs nav tādas kā agrāk ar visiem elektriskajiem pribambasiem, plastmasu utt !